فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو:

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - دیباچه:

برای بهره مند شدن از طرح های  خدمات فروش اقساطی جک می‌ توانید از طریق شرکت آرشا خودرو اقدام نمایید. این شرکت تمامی مدل های اتومبیل جک را در زمره فروش اقساطی منظور کرده است و سقف هایی را برای پرداخت خریداران تعیین نموده است. به این ترتیب خریداران گرامی می توانند با امتیازاتی که این شرکت در اختیار آنها می‌ گذارد صاحب یکی از مدل های خودروی جک شوند.

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - درباره اتومبیل جک:

این اتومبیل دارای یک گیربکس شش دنده دستی می باشد و از یک موتور توربو ۲۰۰۰ سی سی بهره مند است. خودروی S۵ اتوماتیک دارای تجهیزات کامل می باشد و مطمئناً با نمونه های دنده ای این محصول مقداری متفاوت است، خریداران گرامی می توانند از طریق شرکت آرشا خودرو و با امتیازات فروش جک و  فروش اقساطی کرمان موتور صاحب این اتومبیل بی نظیر شوند.

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - جک S۳:

این اتومبیل دارای جذابیت های منحصر به فردی می باشد. در واقع اتومبیل مذکور صدر نشین نمونه های کراس اوور کوچک در گروه اتومبیل های جک قرار دارد. این اتومبیل دارای یک دماغه بزرگ می باشد و از چراغ های پرژکتور ‏drl بهره مند است. سپر این خودرو به شکل ایکس می باشد و با اتومبیل فورد کشور امریکا شباهت های بسیاری دارد. این خودرو دارای یک سقف بلند می است، در این اتومبیل نوار های کرم رنگ با شکلی کاملاً زیبا و دقیق و همچنین دارای پوشش پلاستیکی سیاه رنگی می باشند. این اتومبیل دارای چرخ های کوچکی است اما بسیار جذاب می باشند و از آلیاژ ۱۶ اینچی برخوردار هستند. در نظر داشته باشید که خدماتی فوق العاده عالی در خصوص فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو به خریداران گرامی ارائه خواهد شد، بنابراین لازم می دانیم که بیشتر شما را با طراحی داخلی این اتومبیل آشنا کنیم. در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()