فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو:

فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو - دیباچه:

کمپانی کرمان موتور از اوایل خرداد ماه امسال فروش اقساطی محصولات کرمان موتور و تحویل فوری دو مدل از خودرو های خود را شروع نموده است. این دو مدل خودرو عبارت است از:

- اتومبیل جک s۳

- اتومبیل جک s۵.

با این طرح پیشنهادی کمپانی کرمان موتور، خریداران گرامی قادر خواهند بود محصولاتی را مانند جک اس ۵ فیس لیفت، جک s۳ اتوماتیک و جک t۸ را خریداری نمایند.

فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو - جک s۵:

خریداران گرامی می توانند در این طرح فروش اقساطی کرمان موتور خودروی جک s۵ را با قیمت تعیین شده ۷۲۰ میلیون تومان خریداری نمایند. برای پیش پرداخت این خودرو خریدار ملزم می باشد ابتدا ۳۶۰ میلیون تومان را پرداخت کند، در واقع ۵۰ درصد مبلغ کل خودرو را ابتدا باید خریدار پرداخت نماید و مابقی آن یعنی ۳۶۰ میلیون تومان دیگر را به شکل اقساطی پرداخت کند. توجه داشته باشید که خریدار قادر خواهد بود در دو شکل ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه اقساط خود را بازپرداخت کند.

فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو - فروش جک s۳:

خریداران عزیز می توانند اتومبیل جک اس ۵ را با قیمتی در حدود ۵۰۹ میلیون تومان در طرح فروش اقساطی کرمان موتور خریداری کنند. در این طرح خریدار موظف است ۲۵۹ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به شرکت مذکور پرداخت نماید و ۲۵۰ میلیون مانده را به صورت اقساطی پرداخت کند. بازپرداخت این خودرو نیز به صورت ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه قابل قسط بندی است.

فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو - سخنی با خریداران در خصوص فروش اقساطی کرمان موتور:

مطمئناً هر شرکتی برای فروش اتومبیل های خود یک سری قوانین و ضوابط خاص دارد و خریدار موظف می باشند که طبق شرایط تعیین شده از طرف کمپانی مذکور عمل نماید. بدیهی است که در نظر نگرفتن قوانین و شرایط کمپانی به ضرر خریدار خواهد بود بنابراین باید در خصوص این مسائل بسیار حساس عمل شود. در ادامه شرایط طرح فروش خودرو کرمان موتور را توضیح خواهیم داد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()