مزیت خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو:

خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو - پیشگفتار:

کمپانی بزرگ ایران خودرو با دارا بودن نمایندگی رسمی کمپانی پژو کشور فرانسه همه اتومبیل های این برند پرطرفدار را تولید می‌ کند. از جمله تولیدات کمپانی ایران خودرو می توان به ۲۰۶ و ۴۰۵ اشاره کرد. بنا به درخواست بی سابقه و پر تعداد خریداران برای خودرو ۲۰۶، کمپانی بزرگ ایران خودرو در نظر دارد که به وسیله شرکت سایا خودرو برای خریداران عزیز امکان خرید 206 اقساطی را فراهم نماید. عموماً این خودرو در تیپ های ۲ و ۵ قابل خریداری می باشند.

خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو - عوامل تعیین قیمت در خرید ۲۰۶ اقساطی:

همانطور که از نام این طرح خرید می توان حدس زد در واقع خرید ۲۰۶ اقساطی، مقداری قیمت آن را گرانتر از قیمت ۲۰۶ به صورت نقدی می کند. دلیل این موضوع کاملاً مبرهن و آشکار است زیرا به دلیل پرداخت اقساطی خریداران، بازگشت سرمایه شرکت با وقفه چند ماهه صورت خواهد گرفت. به همین دلیل درصد سودی روی مبلغ اصلی قیمت خودرو افزوده می شود، در نظر داشته باشید عوامل بسیار زیادی در خرید 206 اقساطی دخیل می باشند. این عوامل عبارت است از:

- نوسانات نرخ ارز

- به روز بودن قیمت خودرو

- تورم های سالیانه

- نرخ سود های شرکتی

- تعداد اقساط خریدار

- مبلغ پیش پرداخت و غیره.

خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو - خصوصیت های خرید ۲۰۶ اقساطی:

بی تردید اتومبیل ۲۰۶ با داشتن ویژگی هایی مانند شتاب بالا، ظاهری جذاب و جوان پسند متقاضیان بسیار زیادی در سطح کشور دارد. به همین دلیل شیوه خرید ۲۶۰ اقساطی در برنامه کاری اکثر مجموعه ها و شرکت های خرید و فروش خودرو قرار دارد به ویژه شرکت سایا خودرو که خدمات بسیار خوبی را در این خصوص با پشتوانه کمپانی ایران خودرو ارائه کرده است. 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()