خرید پراید اقساطی در سایا خودرو:

خرید پراید اقساطی در سایا خودرو - دیباچه:

بی شک تمامی شما با خانواده پراید آشنا هستید، این خودرو علیرغم تمام حاشیه هایی که دارد اما به جرأت می‌ توان گفت که پرفروش ترین خودرو ایران است. پراید ۱۳۱ یکی از نسل های خانواده پراید می باشد، این خودرو چندین بار قرار بود از طرف کمپانی سایپا با خودرو های دیگر جایگزین شود اما قیمت بالای آن خودرو ها باعث شد این تصمیم در همان اوایل شکل گیری از بین برود. این اتومبیل محبوبیت بسیار زیادی دارد و با اینکه سال های سال از تولید آن می گذرد اما به راحتی می توان در لیست خودرو های پرفروش کمپانی سایپا آن را مشاهده کرد. شرکت سایا خودرو نیز در این زمینه اقدام به ارائه خدماتی مانند خرید پراید اقساطی کرده است، خریداران گرامی می توانند برای خرید پراید اقساطی به این مرکز مراجعه نمایند.

خرید پراید اقساطی در سایا خودرو - پراید ۱۳۱ سایپا:

نام دیگر این محصول پراید صبا می باشد و در قسمت هایی از بدنه آن می توانیم تغییراتی را ببینیم. لازم به ذکر است که سندان صبا اتومبیلی بود که در دهه هفتاد وارد کشور شد، سپر جلوی این اتومبیل با نمونه قبلی آن فرق دارد، چراغ های راهنمایی که در سپر جلوی این اتومبیل تعبیه شده بودند در حال حاضر به داخل چراغ های جلو انتقال پیدا کرده اند. برای خرید پراید اقساطی به سایت مراجعه کنید.

خرید پراید اقساطی در سایا خودرو - زمان ورود پراید ۱۳۱:

زمان ورود پراید ۱۳۱ به بازار ایران در اواخر دهه ۸۰ اتفاق افتاد و در طرح ویژه فروش خودرو  یعنی طرح فروش پراید اقساطی قرار دارد. در واقع این همان زمانی بود که شرکت کیا موتورز در خصوص تولید پراید انصراف داده بود. امروزه پراید ۱۳۱ کمپانی سایپا ۶ تیپ گوناگون دارد و در این ۶ تیپ تولید می شود، در نظر داشته باشید که پس از اجباری شدن ترمزهای abs در خودرو ها، سری TL و SE از خط تولید کنار گذاشته شدند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()