چطور خرید اقساطی خودرو را در سایا خودرو انجام دهیم:

خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو  سر آغاز:

بی شک خرید اتومبیل در روزهای کنونی کشور ما برای بسیاری از افراد به یک رویا مبدل شده است. اما باید بدانید که مجموعه هایی که در خرید و فروش اتومبیل های گوناگون فعالیت می کنند با به وجود آوردن امکان خرید اقساطی خودرو این مژده را به خریداران می دهند که بدونه پرداخت مبلغ کامل اتومبیل مالک آن شوند. در این زمینه شرکت سایا خودرو توانسته بسیار شایسته عمل کند و با طرح ها و خدمات بسیار کارآمدی عمده مردم را صاحب خودرو کرده است. خریداران گرامی می توانند با مراجعه این شرکت روند خدمات خرید اقساطی خودرو مورد نظر خود را با سرعت چند برابری نسبت به مراکز مشابه انجام دهند.

خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو - شناخت کمپانی ایران خودرو و سایپا:

ایران خودرو در واقع نخستین کمپانی تولید اتومبیل در کشور می باشد، این کمپانی قدیمی ترین کمپانی تولید خودرو نیز می باشد. اولین تولیدات این کمپانی مینی‌ بوس و اتوبوس بود و در سال ۴۵ با همکاری یک کمپانی انگلیسی شروع به تولید پیکان نمود و اولین تولیدات اتومبیل های سواری را در ایران آغاز نمود. هم اکنون این کمپانی تنوع محصولی بسیار فراوانی دارد و دارای طرح های متنوعی برای خریدارن از جمله خرید اقساطی خودرو می باشد.

خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو - شناخت کمپانی سایپا:

کمپانی سایپا در واقع یک کمپانی دولتی می باشد که در زمینه تولید خودرو فعالیت دارد. این کمپانی نیز پس از کمپانی ایران خودرو قدیمی ترین کمپانی تولید کننده اتومبیل در کشور است و امروز توانسته است با تنوع بسیار گسترده ای در محصولات خود علاقه مندان زیادی را جذب نماید و مانند ایران خودرو دارای طرح های متنوعی برای خریدارن از جمله خرید اقساطی خودرو مانند   خرید اقساطی ایران خودرو می باشد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()