فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار در فروشگاه نیزا کالا:

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار در فروشگاه نیزا کالا - دیباچه:

ویدئو پروژکتور ها قادر می باشند که موانع بین مخاطب و ارائه دهنده را حذف کنند، این موضوع در رسایی مطلب و افزایش سطح گیرایی افراد تاثیر بسزایی خواهد داشت. این موضوع باعث می‌شود که فرد ارائه دهنده برای توضیحات مطلب به راحتی بتواند بین حضار حرکت کند و به وسیله یک تبلت فرمان های کنترلی ارتباط با ویدئو پروژکتور را برقرار نماید. دسته‌ای از این تجهیزات با فناوری های ساخته شده اند که می توانند با یک دانگل سخت افزاری usb و یا تراشه های بیسیم "عموماً در دستگاه تعبیه شده است" با ابزارهای فرستنده مانند تلفن های هوشمند، تبلت و لپتاپ مرتبط شوند. فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار در فروشگاه نیزا کالا هم اکنون قابل انجام است.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار در فروشگاه نیزا کالا - تکنولوژی وایرلس "بی سیم" تکنولوژی اول:

در تکنولوژی اول روی درگاه های hdmi و usb دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار دانگل سخت افزاری نصب می شود و به وسیله نرم افزار مخصوص که در واقع یک رابط کاربری می باشد شبکه داخلی بیسیم ایجاد می شود. این شبکه بین ویدئو پروژکتور و فرستنده قادر است ارتباطات رادیویی و تصویری برقرار کند.برای  خرید ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار در فروشگاه نیزا کالا - تکنولوژی وایرلس "بی سیم" تکنولوژی دوم:

در تکنولوژی دوم تراشه وایرلس به وسیله شرکت تولید کننده در دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار تعبیه می شود و کاربر قادر خواهد بود با فعال کردن گزینه ورودی شبکه وایرلس، پذیرش وایرلس دستگاه را به کار اندازد. عموماً می توان به وسیله دفترچه دستگاه راهنمای اتصال بی سیم را فرا گرفت.

خریداران گرامی می توانند مدل های گوناگون ویدئو پروژکتور وای فای دار را در فروشگاه نیزا کالا خریداری نمایند. دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار در این فروشگاه همراه با قیمتی بسیار نازل به خریداران ارائه می شود.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()