اهمیت خرید ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا:

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - دیباچه:

ویدئو پروژکتور ها دستگاه های دیجیتالی می باشند که امروزه مصارف بسیار گوناگونی دارند. عموماً از این دستگاه ها در کنفرانس ها، کلاس های خصوصی و کلاس های غیر خصوصی استفاده می شود. البته به دلیل حمل و نقل آسان ویدئو پروژکتور جیبی امروزه حوزه های کاربری این دستگاه بیشتر شده است و برای مصارف تفریحی مانند فیلم دیدن و موارد این چنینی نیز از آنها استفاده می کنند. عموماً ابعاد تصویر در ویدیو پروژکتور های جیبی تا حدود ۱۰۰ اینچ نیز قابل تغییر می باشد، بنابراین تماشا کردن فیلم با این دستگاه ها خصوصاً در فضا هایی که امکانات صفر است "مانند طبیعت" بسیار لذت بخش خواهد بود. برای خرید این دستگاه خارق العاده پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه نیزا کالا مراجعه کنید، این فروشگاه تمامی برند های دستگاه مذکور را آماده برای فروش دارد. فروش ویدئو پروژکتور جیبی را از سایت انجام دهید. 

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - طرز کار ویدئو پروژکتور های جیبی:

امروزه ویدئو پروژکتور جیبی با توانایی نمایش تصویر در سه نوع متفاوت تولید می شود، این سه نوع از قبیل نوع LCoS، نوع DLP و نوع LBS می باشند. در واقع ویدیو پروژکتور های نوع LCoS و نوع DLP از روش فیلتر پیچیده و یک منبع بسیار کم سفید جهت نمایش دادن شدت خفیف هر پیکسل و رنگ های مختلف بهره گیری می کنند. فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل از طریق سایت انجام می گیرد.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - مدل اول پروژکتور های usb:

ویدئو پروژکتور جیبی در مدل مذکور در واقع شباهت زیادی با پروژکتور های قبلی دارند اما مهم ترین وجه تمایز آنها در واقع منبع تغذیه و اطلاعات تصویری می باشد که در پروژکتور usb تماماً به وسیله کابل usb انجام می‌ شود. این دستگاه ها از باتری استفاده نمی کنند و در واقع کوچک ترین نوع پروژکتور های تولید شده می باشند. شما می توانید این دستگاه را در فروشگاه نیزا کالا با بهترین قیمت تهیه کنید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()