بهترین متخصص قلب و عروق بر اساس نتایج آزمایشات انجام شده و همچنین شرایط بالینی بیمار، می تواند نوع مشکلات قلبی بیمار را تشخیص دهند. دلایل متعددی جهت بروز مشکلات قلبی وجود دارد و عموم مردم با احتمال اندک، هر زمان با این مشکل روبرو می شوند. بهترین متخصص قلب و عروق شرق تهران با گذراندن مدارجات علمی، قادر به بررسی بیماران و درمان آنها با متدهای جدید درمانی می باشند.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات مرتبط با بیماری های قلبی چون پیش گیری، تشخیصی و درمان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد پذیرش کلینیک تماس حاصل فرمائید.

بهترین متخصص قلب و عروق شرق تهران

ساکنین نواحی شرق تهران، می توانند جهت امور مشکلات قلبی به کلینیک بهترین متخصص قلب و عروق شرق تهران مراجعه نمایند. به طور کلی مراکز تخصصی قلب و عروق، همواره تلاش دارند از جدیدترین متدها جهت تشخیص و درمان بیماران استفاده نمایند.

بهترین کلینیک متخصص قلب و عروق در تهران مجهز به تجهیزات پزشکی تشخیصی جهت کلیۀ بیماران قلبی می باشند. به واسطۀ آنها بتوانند تشخیص به موقع مشکل بیمار را داشته باشند و در اسرع وقت، بروزترین شیوه های درمانی و همچنین راهکارهای پیشگیری مشکلات را به بیماران ارائه دهند.

تست قلبی، اکوکاردیوگرافی، نوار قلب الکتروکاردیوگرام، آنژیوگرافی و ... برخی از روش های تشخیصی بیماران قلب و عروق محسوب می شود. هنگام مشاهدۀ مشکلات بالینی چون لرزش در قفسه سینه، افزایش ضربان بالا به صورت تاکیکاردی، تنگی نفس، سرگیجه، رنگ پریدگی پوست، ورم پا و شکم و ... مراجعه به بهترین متخصص قلب و عروق را به شما توصیه می کنیم. توجه داشته باشید که عدم توجه به چنین علائمی، می تواند مشکلات بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشد.

جهت راهنمایی و انجام هر گونه آزمایشات مرتبط با بیماری قلبی می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه کنید.

 

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()