فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - فروش اقساطی اتومبیل دنا پلاس توربو:

این اتومبیل به صورت اقساطی به فروش می رسد و از پارامتر هایی مانند قدرت، ایمنی، ظرافت، خوش رکابی، پویایی و غیره برخوردار می باشد. همچنین این اتومبیل دارای موتور توربو شارژ است.

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - فروش اقساطی اتومبیل پارس سال دوگانه، پارس سال، پارس ال ایکس و پارس اتوماتیک:

در واقع خانواده اتومبیل پارس در زمره خودرویی لوکس قرار می گیرند، آسایش و راحتی بسیار زیاد از جمله فاکتور های مهم در خصوص این اتومبیل می باشد. با اینکه از تاریخ پیدایش این اتومبیل چندین سال می گذرد اما هنوز هم محبوبیت چشمگیری در بازار دارد، البته این اتومبیل ها دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. مثلاً می توان به تغییرات کلی در طراحی داخلی و اضافه شدن آپشن ایربگ در این اتومبیل ها اشاره نمود. خدمات خرید اقساطی ایران خودرو توسط آرشا خودرو ارائه می شود.

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - فروش اقساطی اتومبیل پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ تیپ ۲:

این خانواده بسیار محبوب اتومبیل نیز دارای فروش اقساطی می باشند. مهمترین امتیازات این اتومبیل ها پویایی بالا، شتاب بسیار زیاد، سرعت مناسب، دوستدار محیط زیست، قیمت معقول و منطقی، مصرف سوخت بسیار پایین، ترمز ‏ebd و غیره می باشد. این اتومبیل ها با توان موتور ۱.۴ لیتری در تیپ ۲ و ۱.۶ لیتری در تیپ ۵ ساخته شده اند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - فروش اقساطی اتومبیل پژو جی ال ایکس ۴۰۵، پژو slx ۴۰۵ و پژو glx ۴۰۵ دوگانه سوز:

خانواده اتومبیل  ۴۰۵ در دهه ۷۰ میلادی به دلیل خدمات بعد از فروش ایده آل، ایمنی بسیار بالا، قیمت معقول و منطقی، مصرف سوخت بسیار پایین، اتاق راحت و جادار بسیار محبوب و پرفروش بوده است. امروز نه تنها از محبوبیت این اتومبیل‌ ها کاسته نشده بلکه طرفداران بسیار زیادی را نیز جذب خود نموده است. خرید اقساطی ایران خودرو توسط این مجموعه ارائه می شود.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()