فروش اقساطی خودرو در شرکت آرشا خودرو:

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - دیباچه:

امروزه نوسانات قیمتی شدیدی در حوزه صنعت خودرو قابل احساس است. به همین جهت قدرت خرید عموم جامعه پایین آمده است، در نظر داشته باشید که برخی از افراد شدیداً به اتومبیل نیاز دارند. بسیاری از افراد نیز چندین سال برای خرید خودرو پس انداز کرده اند و هنگامی که برای  خرید اقساطی انواع خودرو  مورد نظر خود به مراکز فروش خودرو مراجعه کرده‌ اند با قیمت های چندین برابری مواجه شده‌ اند و از خرید ناکام مانده اند. بنابراین بهترین راه برای آنها فروش اقساطی خودرو می باشد. این موضوع را می توانید در مرکز فروش اقساطی اتومبیل آرشا خودرو پیگیری نمایید و از امتیازات این مرکز بهره مند شوید.

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - سوء استفاده از بازار تحریمی خودرو:

مطمئناً تقاضا های بالا برای خودرو، نوسانات قیمت دلار، ممنوع کردن واردات و همچنین عرضه نکردن فوری خودروی ساخته شده در کشور باعث شده است که پیش فروش های بلند مدت رونق بگیرند. بنابراین برخی از فروشندگان و دلال ها در پوشش فروش اقساطی سایپا و سایر خودو ها استارت این کار را زده اند و باعث سردرگمی بسیاری از مردم شده اند.

برخی از این افراد به دلیل بالا رفتن شدید قیمت های خودرو به دام این گروه از فروشندگان و دلالان افتاده اند، بنابراین بهتر است از مراکز معتبر در خصوص خرید اقساطی خودرو اقدام نمایید.

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - درباره خرید های لیزینگی:

در نظر داشته باشید که کمپانی های لیزینگی به صورت عام تمامی خودرو ها را لیزینگ نخواهند کرد و یا در صورت انجام این کار، تنها خودرو های صفر کیلومتر را شامل لیزینگ قرار داده اند و یا محدودیت هایی در خصوص خودرو ها مختلف قائل شده اند. این موضوع را در کنار بالابودن تقاضا و کم بودن عرضه خودرو قرار دهید، آنگاه در می‌ یابید که بسیاری از افراد نمی توانند خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()