فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - موارد مهم در خصوص خرید اقساطی:

مطمئناً مسائل بسیار زیادی در موارد موجود در خصوص خدمات فروش اقساطی خودرو  وجود دارد و مشتریان نمی توانند از این مسائل به خوبی سر در بیاورند. عموماً این مسائل در عین سادگی دردسر ساز نیز می باشند. این مسائل عبارت است از:

- گرفتن تصمیم قطعی

- در نظر گرفتن هزینه کلی وجه قابل پرداخت در جهت خرید اقساطی

- دقت فراوان به مفاد قرارداد.

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - فکر کردن پیش از خرید های وکالتی:

۱. وکالت بلاعزل یکی از مسائل بسیار مهم در خرید و فروش اقساطی خودرو می باشد، توصیه می کنیم از وکالت های بلاعزلی که منجر می شود فروشندگان را معاف از تضمین انتقال سند مالکیت کند پرهیز نمایید.

۲. مسئله مهم بعدی دریافت وکالت بلاعزل از شخص می باشد. در نظر داشته باشید که بر طبق قانون های تجاری این مدل از وکالت در شرایطی اعتبار خواهد داشت که فرد در قید حیات باشد، بنابراین این موضوع بسیار حائز اهمیت است و باید حتما به آن توجه شود.

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو:

شرکت آرشا خودرو با صداقت و اعتباری کامل در زمینه فروش انواع خودرو ها فعالیت می کند. در نظر داشته باشید که این شرکت تمامی موارد احتیاطی را به خریداران اتومبیل گوشزد می کند و آنها را در خرید هدفمند و بدون دردسر راهنمایی خواهد کرد. خدمات بسیار زیادی در این شرکت وجود دارد که بهتر است برای آشنایی با آنها به آرشا خودرو مراجعه کنید و از چند و چون کامل تمامی قوانین، امتیازات و طرح های موجود برای خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی سایپا مطلع شوید.در این زمینه شرکت آرشا خودرو با خدمات بی نظیری که دارد مشغول فعالیت است و تا به امروز توانسته است خدمات بی نظیری را به خریداران اقساطی‌خودرو ارائه کند و در این زمینه نام خود را برای خریداران خودرو کاملاً به نامی آشنا مبدل کرده است.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()