فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو:

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - مقدمه:

در خصوص خرید و فروش اقساطی خودرو باید اذعان کنیم که این امر در شرکت مبین خودرو که در واقع یکی از با سابقه ترین و بهترین شرکت های موجود در خصوص عرضه مدل های مختلف اتومبیل داخلی و خارجی می باشد، با سرعت بسیار بی نظیری امکان پذیر است. یکی از افتخارات شرکت مبین خودرو قیمت های مناسب آن می باشد، البته در نظر داشته باشید که شیوه های فروش اقساطی خودرو در این شرکت نیز یکی از دلایل محبوبیت این شرکت است. 

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو:

شرکت مبین خودرو با استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو توانسته است مناسب ترین قیمت ها را به خریداران ارائه کند، به همین جهت علاقه مندان زیادی به این کمپانی بزرگ و معروف داخلی جذب شده اند. همانطور که مستحضر هستید این کمپانی بزرگترین نخستین شرکت اتومبیل سازی در ایران می باشد و توانسته است مدل های گوناگون اتومبیل های سبک و نیمه سنگین را تولید کند. فروش اقساطی خودرو مطمئناً به دلیل تقاضای بی شمار خریداران و عدم توانایی پرداخت هزینه کامل خودرو می باشد.

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - فروش اقساطی خودرو های سایپا:

بی تردید کمپانی سایپا به لحاظ ظرفیت تولید روزانه و فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی سایپا در رتبه دوم قرار گرفته است. کمپانی سایپا سال های متمادی در زمینه تولید مدل های گوناگون اتومبیل فعالیت داشته است. به لحاظ شرایط فروش اقساطی اتومبیل های کمپانی سایپا شرکت مبین خودرو دقیقاً همانند ایران خودرو عمل کرده است، بنابراین خریداران می‌توانند با پرداخت کردن بخشی از پیش پرداخت خودروی مورد نظر خود و با در نظر گرفتن سقف اقساط پرداختی صاحب یک اتومبیل شوند.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()