کاغذ دیواری یکی از اقلامی است که جهت تزئین دکوراسیون در نمای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت سفارش انواع کاغذ دیواری می توانید به مراکز فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید. گروه های تزئینات داخلی با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات، قادر به تأمین تجهیزات دکوراسیون داخلی چون کاغذ دیواری، انواع پوستر دیواری، انواع دیوارکوب، انواع سقف مجازی و غیره می باشند.

جهت خرید انواع کاغذ دیواری می توانید از محصولات فروشگاه دکور آفیس استفاده نمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ پخش انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات دکوراتیو در تهران و شهرستان ها می باشد.

پارامترهای انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی

امروزه بیش از گذشته شاهد کاربرد محصولات دکوراتیو جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان می باشیم. البته پیشرفت تکنولوژی توانسته تحولات بزرگی در صنعت تولید محصولات دیوارپوش ایجاد کند و هم اکنون شاهد تولید و عرضۀ انواع کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد مختلف می باشد. با نصب دیوارپوش، می توان تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون ایجاد نمود. در حال شاهد تولید دیوارپوش کاغذ دیواری در طرح های مختلف می باشیم و افراد مختلف با سلایق متفاوتی می توانند، مناسب ترین طرح دیوار پوش را انتخاب نموده و تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون ایجاد کنند.

قیمت کاغذ دیواری به سبک طراحی و میزان ضخامت و جنس کاغذِ کاغذ دیواری بستگی دارد. کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری، کاغذ دیواری بافت دار و ... برخی از دسته بندی های مختلف انواع کاغذ دیواری محسوب می شوند. بدین ترتیب افرادی که قصد انتخاب و خرید کاغذ دیواری دارند، پس از مشاهدۀ آلبوم های کاغذ دیواری، پس از مشاهده و بررسی قیمت و سطح کیفیت کاغذ محصول، این نوع وسیلۀ دکوراتیو را سفارش داده تا بر روی دیوار نصب گردد.

با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، می توانید برخی از نمونه های پرفروش کاغذ دیواری خاص سفارشی  را مشاهده نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()