فروشگاه تایر ایرانیان از معتبرترین شعب نمایندگی فروش لاستیک پیرلی در تمامی مدل ها و سایزهای آن است، و تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و اصل بودن کالا به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار علاقه مندان این برند ایتالیایی قرار می دهد. در طراحی و تولید این تایرها از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده و از نظر ایمنی و عملکرد این تایرها در شمار برترین تایرهای سواری قرار گرفته اند که در مسابقات حساس فرمول یک مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر این معمولا بر روی انواع خودروهای لوکس همچون لامبورگینی از این تایرها استفاده می شود. قیمت خرید لاستیک پیرلی اصل و باکیفیت همانند تمامی تایرهای وارداتی با یک افزایش قیمت ناگهانی همراه بوده است، که از مهمترین دلایل آن می توان به نوسانات نرخ ارز، هزینه های سنگین حمل و نقل، گمرک و واردات کالا، میزان عرضه و تقاضا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، البته قیمت تایرهای داخلی نیز در شرایط اقتصادی فعلی قدری افزایش داشته است، و با این وجود به دلیل دوام و عملکرد بهتر این تایرهای اروپایی همچنان طرفداران خود را حفظ کرده است.

خرید لاستیک پیرلی ارزان

شرکت تایر ایرانیان از بزرگترین و معتبرترین مراکز  فروش لاستیک میشلن و لاستیک پیرلی ارزان و باکیفیت به همراه دیگر تایرهای ژاپنی، تایوانی، کره ای و غیره می باشد، که به دلیل عرضه مستقیم محصولات خود در بازارهای داخلی توانسته اعتماد مشتریان و فعالان این عرصه را جلب نماید و در شمار محبوب ترین مراکز واردات و فروش آنلاین لاستیک پیرلی قرار بگیرد.

ارسال فوری و مطمئن تایرها به سراسر کشور همراه با ضمانت نامه های معتبر تضمین کیفیت و اصالت کالا از مهمترین خدمات این مجموعه معتبر و باسابقه در کشور است. بنابراین مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز معتبر بازرگانی بهترین راه خرید لاستیک پیرلی اصل می باشد، زیرا در این صورت می توان از بابت کیفیت و اصالت کالای خریداری شده مطمئن بود و در صورت نیاز از خدمات پشتیبانی آن استفاده کرد.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()