شرکت تابلوساز اچ دی از موفق ترین مجموعه های طراحی و تولید انواع تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان و دیگر تابلوهای تبلیغاتی و مدرن است، که خدمات آن به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا طرفداران سبیار زیادی دارد. تابلو ال ای دی ثابت از نمونه های قدیمی انواع تابلو ال ای دی روان است، که در آن امکان تغییر متن پیام ها و یا تغییر طراحی و متحرک سازی متون وجود ندارد، و اغلب این تابلوها تمامی متن پیام را به یکباره به نمایش مشتریان می گذارند، و با توجه به دوام و قیمت مناسب شان همچنان طرفداران بسیار زیادی در بین مشاغل مختلف دارند. ساخت تابلو ال ای دی ثابت یا ساده از فناوری و طراحی ساده تری در مقایسه با دیگر تابلوها برخوردار هستند، و بسیاری از فروشگاه ها همچنان آن را به مدل های روان ترجیح می دهند.

قیمت انواع تابلو ال ای دی ثابت با توجه به فاکتورهایی از قبیل تعداد لامپ ها، نوع بردهای مسی، کیفیت و اندازه قاب، منبع تغذیه، کیفیت فلاشرها و غیره محاسبه و تعیین می شود، اما کماکان انواع تابلو ال ای دی ثابت در مقایسه با تلویزیون های شهری، تابلوهای روان و چلنیوم از قیمت مناسب تر و ارزان تری برخوردار هستند.

صفحه برش خورده ( از جنس ترموود، پلاستیک، مس و پلکسی)، سیم لحیم، دستگاه هویه، روغن لحیم، لامپ های ال ای دی، مقاومت، فلاشر و غیره از جمله تجهیزات و اجزاء اصلی انواع تابلو ال ای دی ثابت هستند، که کیفیت و دوام هریک از آن ها بیشترین تأثیر را در قیمت خرید تابلو ال ای دی ثابت خواهد گذاشت. متقاضیان خرید تابلو ال ای دی ثابت در مدل ها و طراحی های مختلف با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز تابلوسازی اچ دی لایت می توانند علاوه بر مشاهده سوابق و نمونه های این مرکز نسبت به ثبت سفارش و یا درخواست مشاوره برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع تابلو ال ای دی ثابت اقدام نمایند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()