شرکت تابلو ساز اچ دی از مجموعه های فعال و معتبر در زمینه طراحی و ساخت تابلو چلنیوم در طراحی های خلاقانه و حرفه ای مطابق با نظر و سلایق مشتریان می باشد، که در طول سالها فعالیت خود با ارائه انواع تابلو چلنیوم ساده، دوبل، الماسی، کریستال، لبه پانچ، طلایی، تک رویه و غیره در بالاترین سطح کیفی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید، و در شمار معتبرترین مراکز تبلیغاتی ارائه دهنده این محصولات قرار بگیرد. انواع حروف چلنیوم در سایزهای 7، 9 و 11 سانتی متر با رنگ های جیوه ای، سبز، آبی میرور، طلایی، مشکی طراحی می شوند که معمولا رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی با طراحی دوبل طرفداران بیشتری دارند. 

تابلو چلنیوم در شمار زیباترین تابلوهای تبلغاتی قرار دارد که برحسب نوع متریال مصرفی، سبک طراحی، نورپردازی و برش کلمات در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد، که در هرکدام از آن ها قیمت تابلو چلنیوم متفاوت است و مشتریان برحسب بودجه و سلیقه خود نمونه ای از این محصولات را انتخاب کرده و سفارش می دهند. این نوع از تابلوها بسته ابعاد و اندازه های پلکسی، نوع پلکسی، متراژ تابلوها، لبه ی پلکسی، نوع متریال زیر تابلو، کیفیت لامپ ها و نوع متریال مصرفی ارزش گذاری می شوند، اما با این تفاسیر قیمت تابلو چلنیوم باکیفیت بسیار مناسب و اقتصادی می باشد و در بین مشاغل مختلف طرفداران بسیار زیادی دارد.

 متقاضیان سفارش و ساخت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو چلنیوم در ابعاد سفارشی و باکیفیت بالا می توانند به سایت فروشگاهی این مرکز مراجعه کرده و پس از مشاهده نمونه کارها و سوابق آن و همچنین کسب اطلاعات لازم در خصوص طراجی و اجرا انواع تابلو چلنیوم با اعتماد کامل سفارشات خود را به این مجموعه بسپارند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()