تابلو ال ای دی روان  با پخش تصاویر و متن با استفاده از طیف های رنگ مختلف در جلب توجه و جذب مشتریان عملکردی بسیار موفق داشته است، بطوریکه در ورودی اغلب فروشگاه ها و مراکز تجاری برای فروش بیشتر و جذب مخاطب از این تابلوها استفاده می شود، که عناوینی همچون معرفی مجموعه، حراجی، تخفیف، شماره های تماس و بسیاری موارد دیگر را  با استفاده از انیمیشن، افکت و نورپردازی های ویژه به نمایش مشتریان می گذارد. مشخصه ها و مزایای ساخت تابلو ال ای دی روان سبب شده بسیاری از مجموعه ها از آن به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنند، که با یکبار هزینه تا مدت ها می توان به صورت بی وقفه از آن استفاده کرد.

از مهمترین مشخصه های این تابلو ال ای دی روان و متحرک می توان به مصرف پایین انرژی، کیفیت بالا در نورپردازی، قابلیت برنامه ریزی، فول کالر بودن، قابلیت استفاده در فضاهای باز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. فعالان اقتصادی خصوصا در کسب و کارهای فروشگاهی از روند تأثیرات این سبک از تبلیغات در رشد اقتصادی و فروش بیشتر محصولات خود به آگاهی کامل رسیده اند، و این امر سبب شده روز به روز به تعداد متقاضیان سفارش و خرید تابلو ال ای دی روان ارزان و باکیفیت در مدل های مختلف افزوده شود، برای اطمینان از کیفیت این محصولات و دوام و ماندگاری آن ها بهتر است به مراکز معتبر و باسابقه در راین عرصه تبلیغاتی نظیر شرکت تابلو ساز اچ دی مراجعه کرد، و این تابلوهای تبلیغاتی را تهیه نمود.

متقاضیان سفارش و ساخت تابلو کامپوزیت و تابلو ال ای دی روان در رنگ ها و ابعاد مختلف با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز و یا تماس با کارشناسان آن می توانند از هزینه ها و لیست قیمت تابلو ال ای دی روان و ثابت و دیگر تابلوهای تبلیغاتی اطلاعات کافی را کسب نمایند و در صورت تمایل سفارشات خود را به این مجموعه بزرگ تبلیغاتی بسپارند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()