اسپان باند یکی از جمله منسوجاتی است که دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد. پارچه اسپان باند از جنس پلی پروپیلن ساخته می شود و به هیچ عنوان دارای تار و پود نمی باشد و از نخ برای تولید آن استفاده نشده است و دارای الیاف پرس می باشد. با استفاده از خرید اسپان باند می توان محصولات متنوعی را تولید نمود، که عبارتند از ساک دستی اسپان باند، مصارف بهداشتی و پزشکی، کشاورزی، اتومبیل سازی، بسته بندی و غیره می باشد.

شرکت پارچینه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و عرضۀ منسوجات اسپان باند می باشد. امروزه با استفاده از این نوع پارچه توانسته اند موفق به ساخت محصولات متنوعی چون ساک دستی تبلیغاتی شوند.

خرید اسپان باند و ویژگی های آن

پارچه های اسپان باند دارای مزایای متعددی هستند که می توان به آب گریز بودن آنها اشاره نمود. همچنین آنتی باکتریال و آنتی یو وی بودن  این نوع پارچه اشتفاده نمود و مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید و آلودگی های محیطی و باکتری دارد و از جمله پارچه های کاملاً بهداشتی به حساب می آید. امروزه به دلیل ویژگی قابل توجهی که پارچه اسپان باند دارد، از قابلیت چاپ برخوردار است.

با توجه به ویژگی هایی که این نوع پارچه دارد، جهت تولید ساک دستی از پارچه های اسپان باند استفاده می شود. این نوع پارچه از وزن پایین برخوردار است و از ویژگی های آن جهت تولید محصولات پارچه ای سبک استفاده می شود. پارچه اسپان باند به دلیل مقاومت بالایی که دارد، دارای قابلیت چاپ می باشد.

جهت سفارش  خرید کیسه پارچه ای و اسپان باند می توانید با شرکت پارچینه تماس بگیرید. این مجموعه به صورت کاملاً حرفه ای در حوزۀ تولید پارچه های اسپان باند و چاپ بر روی محصولات اسپان باند فعالیت می کند. بدین ترتیب مجموعه هایی که در حوزۀ امور تبلیغاتی نیاز به محصولات پارچه ای از جنس اسپان باند دارند، می توانند با این کمپانی تماس حاصل نمایند.

 

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()