معرفی برخی از برند های تردمیل خانگی در هایپر جیم:

تردمیل خانگی پاندا: از جمله امکانات این نوع تردمیل می‌ توان به کلید اضطراری، قابلیت شیب برقی، داشتن ضربه گیر حرفه ای، دارا بودن برنامه های تمرینی پیش فرض، داشتن نمایشگر بزرگ با قابلیت پخش کردن انواعی از موسیقی ها و غیره است. تردمیل های پاندا دارای ضمانت ۵ ساله معتبر هستند.

تردمیل خانگی نوردیک ترک: قیمت  خرید تردمیل خانگی نوردیک ترک بسیار زیاد است. این تردمیل ها تحت لیسانس آمریکا بوده اما تولید چین می باشند. تمام ویژگی های یک تردمیل خوب را شما می توانید در آن مشاهده کنید.

 تردمیل توربو فیتنس   و تردمیل  جی کی اکسر نیز ساخت کشور تایوان هستند. قابلیت های این دو نوع تردمیل بسیار زیاد بوده است. قیمت تردمیل های این برند تقریباً نزدیک به هم می باشد.

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با نکات مهم تردمیل خانگی توضیح دهیم. به طور کلی برای خرید تردمیل خانگی باید برخی نکات را در نظر داشته باشیم. این نکات می تواند به ما در حین خرید بسیار کمک کند. با استفاده از این نکات می ‌توانید یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید. از آن جایی که قیمت تردمیل خانگی بسیار زیاد می باشد در صورت هرگونه پشیمانی بعد از خرید ممکن است دچار خسارت مالی بسیار زیادی شده و نتوانید دیگر نوع مناسب آن را خریداری نمایید. قبل از خرید تردمیل خانگی باید حتماً چند سوال را از خود بپرسید. با پاسخ دادن به این سوال ها می توانید یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید. این سوال ها به شرح زیر می باشند:

 چگونه می توانم یک تردمیل مناسب و خوب را خریداری کنم؟

 آیا هرچقدر که قیمت خرید انواع تردمیل خانگی گران تر باشد، مزیت های آن نیز بهتر و بیشترخواهد بود؟

 آیا وزن من باید متناسب با تردمیل خانگی باشد؟

 تردمیل هایی که میخرم باید ساخت چه کشوری باشند؟

 اگر درد زانو داشته باشند می توانند از تردمیل ها استفاده کنم ؟

و غیره.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()