نرم افزار کاربردی نوعی برنامه رایانه ای است که عملکرد شخصی ، آموزشی و شغلی خاصی را انجام می دهد. هر برنامه برای کمک به کاربر در فرآیند خاصی طراحی شده است که ممکن است مربوط به بهره وری ، خلاقیت و یا ارتباطات باشد. این به شما در تکمیل وظایف خود کمک می کند ، چه یادداشت برداری ، انجام تحقیقات آنلاین ، تنظیم زنگ هشدار ، ثبت یک حساب کاربری و حتی انجام بازی ها. رپورتاژ آگهی رایگان را از طریق سایت انجام دهید.

شما با انتخاب بهترین برنامه ها و یاد گرفتن آنها می توانید حتی در شغل و تجارت خود نیز پیشرفت داشته باشید. این کار باعث صرف وقت و منابع شما می شود و بر بهره وری شما تأثیر می گذارد. دانستن اینکه چه نوع نرم افزار کاربردی در دسترس شما است به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرید. رپورتاژ آگهی رایگان را ثبت نمایید.

این اپلیکیشن همچنین شامل دسته برنامه های تلفن همراه ، از جمله برنامه های ارتباطی مانند WhatsApp یا بازی هایی مانند Candy Crush Saga است. همچنین نسخه های برنامه سرویس های رایج مانند سرویس های ارائه دهنده اطلاعات آب و هوا یا حمل و نقل یا برنامه هایی برای تعامل مشتریان با شرکت ها وجود دارد.

خدمات کریپو

در کریپو شما می توانید با انواع اپلیکیشن ها و برنامه ها آشنا شوید. در قسمت اپلیکیشن این سایت شما می توانید با انواع برنامه های کاربردی و چگونگی کار با آنها آشنا شوید. کار با این برنامه ها می تواند کارهای زمان بر را برای شما کوتاه تر کند و یا حتی در زمینه کار به شما کمک کند. از ساده ترین این اپ ها می توان به ثبت یادداشت اشاره کرد. خرید رپورتاژ را از سایت انجام دهید.

علاوه بر برنامه های کاربردی ، شما در کریپو می توانید با بازی های جدید و مراحل نصب و آموزش این بازی نیز آشنا شوید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()