خرید اینترنتی لاستیک به عموم مردم کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاه و غیر حضوری، لاستیک مورد نظر خود را به صورت کی و جفتی خریداری نمائید. امروزه با رونق کسب و کارهای اینترنتی و همچنین افزایش مشغله های ذهنی افراد مختلف، خدمات غیر حضوری مشاغل مختلف گسترش یافته است. شاهد ارائه خدمات خرید اینترنتی لاستیک خودرو از سو برخی از فروشگاه های عرضۀ تایر در داخل کشور می باشیم.

فروشگاه لاستیک همپا، از جمله مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش انواع لاستیک سواری و غیر سواری فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون توانسته امکان خرید اینترنتی انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری و غیره را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم سازد.

خرید اینترنتی لاستیک سواری

جهت خرید اینترنتی لاستیک سواری با برندهای داخلی و خارجی می توانید از خدمات فروشگاه های اینترنتی پخش تایر استفاده نمائید. در این صورت خریدار با مشاهدۀ کلیۀ محصولات فروشگاه و مقایسۀ ویژگی ها و قیمت آنها با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید لاستیک خودروی خود را تهیه کنید.

چند سال اخیر مشاغل مختلف، در تلاش هستند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، نحوۀ خدمات رسانی خود را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. در همین راستا شاهد ارائه خدمات خرید و فروش اینترنتی انواع لاستیک با بهترین قیمت می باشیم. در این صورت، عموم مردم می توانند با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب از بهترین فروشگاه و مجموعه خریداری کنند.

خرید اینترنتی لاستیک برند خارجی و ایرانی مانند خرید لاستیک میشلن به واسطۀ فروشگاه های اینترنتی عرضۀ لاستیک فراهم می باشد. به عبارتی امکان خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ، هانکوک، یزد تایر، میشلن، تری انگل، کنتیننتال، پیرلی، بریجستون، بارز ، کویر تایر  و غیره برای عموم مردم در اقصی نقاط کشور مهیا است.

فروشگاه لاستیک همپا به عنوان عرضه کنندۀ انواع محصولات لاستیک به صورت غیر حضوری و تحویل درب منزل می باشد.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()