فروش اقساطی جک به دلیل پاسخگویی به نیاز طرفداران این برند، توسط برخی از مجموعه های لیزینگی در بازار داخل ارائه داده می شود. اتومبیل جک از جمله خودروهای کراس اور چینی در بازار ایران محسوب می شود و یکی از محصولات پرفروش در سال های اخیر می باشد. خودروی جک در دو کلاس اصلی سواری با نام اختصاری سری J و کلاس شاسی بلند سری S تولید و به بازار عرضه شده است. افراد مختلف با سلایق متفاوتی طرفدار کلاس های مختلف جک هستند. ارائه خدمات فروش اقساطی جک توانسته روش بهتری پیش روی خریداران قرار دهد، تا بدین وسیله بتوانند با قیمت مناسب و شرایط مناسب این خودرو را تهیه نموده و از مزایای آن جهت ثبت لحظات شیرین و به یاد ماندنی استفاده نمایند.

فرنام خودرو به عنوان یکی از گروه های صنعتی فعال در حوزۀ تأمین و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و وارداتی در تهران فعالیت خود را آغاز نمود. با راه اندازی وب سایت رسمی، قادر به پاسخگوی تقاضای خرید اقساطی جک توسط مشتریان در اقصی نقاط کشور باشد.

فروش اقساطی جک با شرایط عالی

با توجه به استقبال شدید از محصولات جک، شاهد ارائه بهترین خدمات فروش اقساطی کرمان موتور مانند جک توسط برخی از مجموعه های معتبر پخش اتومبیل در سطح کشور هستیم. خودروهای جک به دلیل طراحی ظاهری فوق العاده و همچنین پلتفرم هایی که در قسمت آپشن هایی داخل اتاق خودرو و همچنین بخش موتوری از آن برخوردار هستند، از جمله خودروهای مدرن با فناوری روز محسوب می شوند به عنوان خودروهای خانوادگی به حساب می آیند و افراد زیادی خواستار استفاده از تسهیلات فروش اقساطی جک S5، S3 و دیگر مدل های شاسی بلند و سواری این برند هستند.

اگر قدرت خرید نقد خودروهای جک را ندارید، می توانید از شرایط آسان فروش اقساطی جک با تحویل فوری توسط فرنام خودرو بهره گیرید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()