یکی از لوازمی که تاثیرات فوق العاده ای را در دکوراسیون ایجاد می کند تابلو است. تابلو وسیله ای است که به منظور جذابیت هر چه بیشتر در دیزاین ها مورد استفاده قرار می گیرد.تابلو ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که این تابلو ها دارای مشخصات مختلفی هستند مثلا برخی از تابلو ها از تصاویر عکاسی شده به وجود آمده اند ، برخی دیگر نیز در انواع هنری بوده و توسط نقاشان ماهر کشیده شده اند ، همچنین نمونه هایی هم وجود دارد که به صورت چاپی هستند و م توان آن را با قیمت ارزان تری خریداری کرد. تابلو ها در قیمت های مختلفی به فروش می رسند  که هر با توجه به کفیت  نوع که دارند ، قیمتشان در نظر گرفته می شود بنابرین برای خرید تابلو ، تنوع بالایی را از نظر طرح و قیمت می توانید داشته باشید که انتخاب را برای شما ساده تر کرده است.

خرید اینترنتی تابلو

تابلو ها را می توانید به صورت اینترنتی و راحت خریداری نمایید. تابلو ها توسط فروشندگان زیادی به فروش می رسد که برای خرید می توانید یک مرکز معتبری را بیابید و خرید خود را به صورت آسان انجام دهید. خرید اینترنتی تابلو باعث می شود که شما فرصت زیادی برای انتخاب داشته باشید و فرایند خریدتان در زمان کمی انجام شود. خرید تابلو مذهبی را در انواع متنوع خریداری انجام دهید.

خرید تابلو لوکس ارزان

به دلیل تنوع بالای سبک طراحی تابلو، اقشار مختلف جامعه می توانند، متناسب با سلیقۀ شخصی و نوع لوازم و وسایلی که در نمای دکوراسیون قرار می دهند، بهترین تابلو لوکس را خریداری کنند. تنوع متریالی که جهت ساخت تابلو مورد استفاده قرار گرفته می شود، امکان خرید تابلو ارزان و لاکچری برای افراد مختلف میسر است. عموم مردم طرفدار خرید تابلو نقاشی طرح منظره، تابلو نقاشی طرح گل و شکوفه، تابلو طرح اشکال انتزاعی، تابلو طرح مدرن و غیره می باشند.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()