پوستر دیواری ها شباهت بیار زیادی با کاغذ دیوار ها دارند اما پوستر دیواری ها کیفیت نسبتا بالاتری دارند و به همین جهت عمر بالاتری دارند. یکی از مزایای پوستر دیواری ها قابلیت شستشو در آن ها است. هر دوی این دیوار پوش ها زیبایی زیادی داشته و روش پوششی یکسانی دارند اما اگر بخواهیم از تفاوت های میان پوستر ها و کاغذ دیواری ها بگوییم، کاغذ دیواری ها دارای تصاویر تکراری هستند که باعث می شود طرح در طول رول تکرار شده و به صورت رولی به فروش می رسند در صورتی که پوستر دیواری ها یک طرح کامل و بزرگ دارند که می تواند تصویری از یک چهره یا طبیعت و... باشد هچنین به دلیل کامل بودن تصاویر به صورت تکه های مشخص شده چاپ انواع پوستر دیواری انجام می شود.

طریقه ی نصب این دو دیوار پوش نیز متفاوت خواهد بود به این شکل که کاغذ دیواری ها به صورت رولی در کنار هم نصب می شوند و اضافی آن در پایان دیوار و پایان کار بریده می شود اما پوستر دیواری ها باید در سایز های مشخص با توجه به دیوار مورد نظر انتخاب شوند و ک دیوار را در بر می گیرند و تکه هایش همانند پازلی در کنار هم قرار گرفته تا تصویر مورد نظر کامل شود.

 پوستر دیواری ها دیوار پوش های جدیدی هستند که چندین سال است به بازار ورود پیدا کرده اند و امروزه شاهد روی کار آمدن طرح های بسیار متنوع آن هستیم و موجب شده از استقبال شدیدی برخوردار شود. با استفاده از چاپ پوستر دیواری می توانیم تنوع بالایی را در بخش دیزاین داخلی داشته باشیم و افراد بتوانند آن را در کنار نگ ساختمان و یا کاغذ دیواری استفاده کنند.

مرکز دکور آفیس خدمات چاپ پوستر دیواری و فروش کاغذ دیواری را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()