صادرات کفش یکی دیگر از فعالیت هایی است که توسط شرکت های تولیدی کفش صورت می گیرد. از این رو شرکت های تولید کنندۀ کفش علاوه بر تأمین نیاز کفش بازار، بتوانند عرضۀ صادرات کفش را در لیست فعالیت های مجموعۀ تولیدی خود داشته باشند. به طور کلی خدمات  صادرات انواع کفش یک فرصت تجاری ایده آل برای یک کسب و کار محسوب می شود. این در حالی است که کفش طبی کالایی نهایی برای صادرات محسوب می شود و موجب ارز آوری بسیار برای کشور می شود. از این رو گروه های موفق تولیدی کفش که توانسته اند پاسخگوی حجم زیادی از بازار داخل شوند، بتوانند فعالیتی فراتر از محدودۀ کاری خود و عوامل صادرات کفش به کشورهای همسایه داشته باشند.

تولیدی کفش آرامیس بیش از یک دهه فعالیت موفقیت آمیز خود را آغاز کرده است و طی این سال ها توانسته محصولات با کیفیتی را به بازار مصرف عرضه کند. به دلیل داشتن کیفیت بالا بتوانند سهمی از صادرات کفش استاندارد طبی در دو دسته بندی مردانه و زنانه داشته باشند.

صادرات کفش طبی

امروزه مجموعه های  تولیدی کفش  تلاش می کنند، با توجه به تقاضای بازار داخلی و خارجی به کفش های استاندارد طبی، بتوانند محصولات متنوعی را تولید نموده و به طور مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. داشتن سهم کوچکی از تجارت صادرات کفش در داخل کشور، برای مجموعه های تولیدی کوچک و بزرگ می تواند فرصتی ایده آل برای رونق کسب و کار شود. همانطور که می دانید مصرف میانگین استفاده جهانی کفش بسیار است و این مسئله موجب شده تا شرکت های تولیدی کفش بتوانند، علاوه بر تأمین نیاز بازار داخل، سهمی از صنعت صادارات کفش های با کفیت داخلی به کشورهای همسایه و غیره داشته باشند.

تولیدی کفش آرامیس با افزایش سطح کیفیت انواع کفش طبی، بتواند صادارات کفش زنانه و مردانه را در مدل های مختلف، در لیست کاری خود داشته باشد.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()