تولیدی کفش نیاز به سرمایه گذاری و همچنین تأمین نیروی انسانی مجرب و توانمند است. از این رو گروه های صنعتی تولیدی کفش با تأمین دستگاه های پیشرفته می توانند انواع کفش تزریق مستقیم را با کیفیت بالا و سرعت بالا تولید نموده و به بازار عرضه کنند. سال های اخیر صنعت تولیدی انواع کفش زنانه و مردانه رونق یافته است و بدین وسیله امکان خرید کفش با کیفیت ارزان برای عموم مردم فراهم شده است.

گروه تولیدی کفش آرمیس همواره تلاش می کند با بهره گیری از دستگاه های تزریق مستقیم، بتواند انواع کفش پیاده روی- طبی، روزانه و اسپرت ورزشی را در مدل های متنوعی چون رامش چابک و آراد شیما با عنوان تجاری کفش پرفکت استپس تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان در اقصی نقاط کشور قرار دهد.

تولیدی انواع کفش مردانه و زنانه

پا از اعضای مهم بدن محسوب می شود و به همین دلیل انتخاب نوع کفش از اهمیت بالایی برای افراد برخوردار است. در همین راستا تولیدی کفش های زنانه و مردانه تلاش می کنند با بهره گیری از دستگاه های کاملاً پیشرفته بتوانند به صورت مکانیزه فرآیند طراحی و تولید انواع کفش طبی را بر اساس اصول استاندارد انجام دهند. شاه رشد روز افزون صنعت تولید انواع کفش مردانه و زنانه تزریق مستقیم در سطح بازار می باشیم. سال های اخیر با ورود دستگاه های مخصوص و پیشرفتۀ تولید زیرۀ پلی یورتان pu، تولیدی های کفش طبی توانسته اند موفق به طراحی و تولید کفش های مقاوم و سبک در سایز و مدل های مختلف شوند. برای اطلاع از صادرات کفش به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ تولیدی کفش متناسب با سطح فعالیتی که افراد انجام می دهند، مشخص می شود و مجموعه های تولیدی کفش های طبی با حداقل هزینه و تأمین تعداد دستگاه های کمتر نیز می تواند فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و سپس ادامه دهند. تولیدی کفش آرمیس نیز از ابتدا با کمترین سرمایه توانسته موفق به راه اندازی تولیدی کفش طبی رسمی و اسپرت در سطح کشور شود.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()