تابلو از دیگر وسایل هنری است که جهت تزئین نمای دکوراسیون در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره بر روی دیوار نصب می شوند. طراحی تابلو به نحوی است که دارای یک قاب مشخص است و با متریال متفاوتی یک اثر هنری طراحی و خلق نموده اند. در این صورت زیبایی خاصی در نمای تابلو مشهود است و عموم مردم از زیبایی تابلوهای نقاشی، دکوراتیو، مدرن و کلاسیک و غیره جهت خاص نمودن فضای دکوراسیون استفاده می کنند. شاهد فروش تابلو در سبک و مدل های متفاوت هستیم.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون توانسته در لیست محصولات، انواع تابلو مدرن و کلاسیک را در دسترس انتخاب و خرید لوازم دکوراتیو قرار دهد.

اهمیت خرید تابلو

با توجه به اینکه سطوح دیوار بدون وسایل تزئینی بسیار ساده و یکنواخت خواهد بود. از این رو نصب تابلو تزئینی می تواند جلوه ای خاص به دکوراسیون فضا ببخشد. بدین ترتیب عموم مردم تلاش می کنند متناسب با سلیقۀ شخصی خود، نوع و رنگبندی که وسایل دکوراسیون داخلی در محیط دارد، انتخاب و خرید تابلو دیواری را انجام دهند. به طور کلی می توانید در پیرامون خود، نصب انواع تابلو نقاشی، دکوراتیو، نقش برجسته، سه بعدی، تابلو تیکه ای، تابلو ترکیبی و غیره را بر روی سطوح دیوار مشاهده نمائید.

سبک های مختلف تابلو، دارای رنگ و لعاب خاصی هستند و می توانند زیبایی فوق العاده ای در نمای دکوراسیون بوجود آورند. تابلو دیواری می تواند به طور کلی حال و هوای دکوراسیون را تغییر دهد و این مسئله بیش از پیش افراد را علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون می کند. مجموعه های مختلف بر اساس نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند خرید پوستر دیواری و تابلو متناسب با حرفۀ خود را از لیست محصولات تابلو فروشگاه اینترنتی دکور آفیس خریداری کنید.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()