بیل مکانیکی ها یکی از ماشین‌ آلاتی هستند که برای حفاری و کندن زمین به کار می ‌روند همچنین برای گودال برداری ها و انتقال خاک می توان از بیل مکانیکی استفاده کرد ، بیل مکانیکی شامل انواع لوازم یدکی و قطعات مهمی است که با استفاده از کارکرد صحیح آن می تواند کار خود را به درستی انجام دهد. انواع قطعات بیل مکانیکی از قبیل کابین راننده، بازو، با کت، چرخ ها ، سیستم هیدرولیک، سیستم ترمز، موتور ،قطعات موتوری و غیره در برندهای مختلفی به تولید رسیده اند و کمپانی های متفاوتی این قطعات را با کیفیت مختلف ساخته اند. خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را از سایت انجام دهید.

کمپانی های بسیار معتبری همچون کوماتسو ، ولوو، هیوندا و غیره از انواع کمپانی هایی هستند که این قطعات را به تولید رسانده اند. لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو یکی از انواع قطعات بسیار با کیفیت و پرطرفدار است که به دلیل کیفیت بالای این قطعات، افراد زیادی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را خریداری می نمایند.

بیل مکانیکی ها ماشین هایی بسیار ضروری در ساخت و سازها می باشند که با استفاده از آنها می توان کارهای مختلفی را انجام داد و در واقع با استفاده از خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  که شامل انواع قطعات جانبی می باشد مانند گراپ، مته، قیچی و غیره می توان کارهای متنوعی از قبیل حفاری های عمیق، شکستن سنگ ها و غیره را انجام داد.

 بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات راهسازی و عمرانی است که نقش مهمی را در ساخت و سازها دارد و با استفاده از بیل مکانیکی می توان گود برداری و کانال کشی را انجام داد و همینطور بیل مکانیکی توانایی حمل خاک و مصالح را به مکان دیگر دارد و می‌ توان با استفاده از آن عملیات خاک برداری را با دقت بالاتری نسبت به لودر انجام داد.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()