فروش لوازم یدکی گریدر

لوازم یدکی گریدر توسط شرکت های سازنده ماشین آلات عمرانی و صنعتی به تولید می‌رسد انواع کمپانی های مختلف تولید این قطعات را انجام داده و در فروشگاه ها فروش لوازم یدکی گریدر در برندهای متفاوت مشاهده می‌گردد خرید این قطعات لازمه داشتن آگاهی لازم درباره گریدر و قطعات و لوازم مورد نیاز آن است، در صورتی که بتوانید از قطعات با کیفیت بهره ببرید شاهد کارکرد هر چه بهتر این ماشین خواهید بود و در نهایت تعویض قطعات کمتر انجام می گیرد.

 گریدر یا شیب ساز ماشینی است که از آن برای تسطیح جاده ها استفاده می شود . گریدرها توانایی بسیار بالایی در یکنواخت سازی سطح زمین و انتقال خاک به منظور شیب دهی و تسطیح زمین را دارند در ساخت و ساز ها از گریدر استفاده بسیاری می گردد . در زمان ایجاد بستر ساخت و سازها با استفاده از گریدر تسطیح زمین انجام خواهد گرفت ، گریدر ماشینی عمرانی است که به وسیله آن می توان کارهای زیادی را انجام داد و در بخش های راهسازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم یدکی گریدر شامل قطعات مختلفی هستند که وجود هر یک باعث شده گریدر کارایی لازم را داشته باشد. سیستم حرکتی این ماشین به وسیله پمپ های هیدرولیک به وجود آمده و همچنین قطعات گریدر دارای استحکام بسیار بالایی است و در زمان انجام کار با این ماشین فشار انتقالی از این ماشین به زمین را تحمل کند و در نهایت بتوانیم کارکرد مناسبی را از آن مشاهده کنیم. خرید قطعات گریدر را با قیمت ارزان از سایت انجام دهید.

لوازم یدکی گریدر در با توجه به اولیه ساخت و طراحی و نوع تولید دارای کیفیت های متفاوتی هستند و در کمپانی های مختلفی به تولید می ‌رسند که امروزه برندهای مختلفی برای این قطعات وجود دارد که برخی از آنها شناخته شده برای مصرف کنندگان هستند و فروش بسیار بالایی دارند

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()