امروزه بسیاری از افراد یکی از ماشین های تولیدی کمپانی ایران خودرو را خریداری می کنند، چرا که خودروهای تولیدی این کمپانی کیفیت بسیار مناسبی دارند. بر همین اساس با آغاز دوره خرید و فروش اقساطی ایران خودرو بسیاری از افراد اقدام به خرید یکی از خودروهای ایران خودرو می نمایند. شما می توانید برای خریداری خودروی مورد نظر خود با کارشناسان آرشا خودرو به صورت حضوری و یا اینترنتی مشورت کنید. آنها به خوبی تمامی مدل های خودروهای تولیدی ایران خودرو را می شناسند و بر اساس شرایطی که شما برای خرید خودروها دارید یکی را به شما معرفی می کنند تا خریداری نمایید.

با آغاز دوره فروش اقساطی ایران خودرو شما می توانید درخواست خرید خودروی مورد نظر خود را به صورت اینترنی ثبت کنید. دقت داشته باشید که هر یک از انواع خودروهای قسطی را تنها کمپانی ایران خودرو برای فروش اعلام می کند. شما باید به خوبی بدانید که قیمت خرید هر یک از انواع خودروهای کمپانی با یکدیگر متفاوت می باشد و به همین دلیل بهتر است که زمان خرید هر یک از آنها به خوبی بودجه خرید ماشین را که در نظر دارید را بررسی کنید. مزیت های خرید اقساطی ایران خودرو بسیار زیاد است ولی شما هم باید به خوبی برخی از نکات مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین خودروی کمپانی ایران خودرو را خریداری کنید.

تعداد اقساط ماشین :

یکی از دیگر نکاتی که با آغاز طرح فروش اقساطی ایران خودرو باید به آن دقت داشته باشید تعداد اقساطی است که نیاز می باشد برای خرید خودرو پرداخت کنید. شما باید به خوبی تعداد اقساط را با شرایط خود مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید یکی از خودروهای مورد نظرتان را خریداری کنید.اقساط ماشین را باید با بودجه ماهیانه خود بررسی کنید تا بدانید که شرایط فروش اقساطی خودرو خریداری شده را دارید و سپس ماشین را به صورت قسطی خرید کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()