نایلون های شیرینگ در انواع یک لایه و چند لایه تولید می‌شوند که مانند پوشش های نایلونی دیگر هر چه میزان تعداد لایه ها بیشتر باشد ، در نتیجه مقاومت نایلون افزایش پیدا خواهد کرد و کیفیت آن نیز بالاتر می‌رود. نایلون های شیرینگ در ضخامت های مختلف به تولید می‌رسد که از ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون می باشد همچنین عرض نایلون های شیرینگ متفاوت بوده و از ۱۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر متغیر است بنابراین شما با توجه به محصولات خود می توانید انواع مناسبی از نایلون های شیرینگ را تهیه نمایید نایلون های شیرینگ دارای انواع رنگی نیز می باشند که می توانید برای انواع کالاهای خود از نایلون های شیرینگ رنگی در رنگ های دلخواه خریداری نمایید. از مزیت‌های بسیار مهم خرید نایلون شیرینگ ، ارزان قیمت بودن آن است بنابراین برای تولید کنندگان از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده و می‌توان برای انواع محصولات در صنایع مختلف از نایلون های شیرینگ استفاده کرد. نایلون های شیرینگ را برای استفاده‌ های پالتی می‌توان در انواع چند لایه دور کالاها پیچید تا در برابر ضربه مقاوم باشند و در زمان جابجایی آسیبی به کالاها وارد نشود.

قیمت نایلون شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ در شرکت ‌های تولیدکننده مختلف می باشد و با توجه به کیفیت و اندازه آن می توان قیمت های مختلفی را برای نایلون شیرینگ مشاهده کرد . تولیدکنندگان نایلون های شیرینگ می‌توانند انواع نایلون را با کیفیت بسیار بهتر از دیگر تولیدکنندگان به تولید برساند و با توجه به کیفیت بالا میتوان قیمت های بالاتری را برای آن در نظر گرفت بنابراین مرکزی که برای خرید نایلون شیرینگ به آن مراجعه می نمایید بسیار مهم بوده و در صورتی که از فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید .

شما می توانید انواع نایلون ها را با قیمت‌های بسیار مناسبی تهیه نمایید فروشگاه ناب پلاستیک از فروشندگان معتبر خوشنام است که می‌تواند فروش فیلم استرچ و نایلون های شیرینگ و سایر نایلون های بسته بندی را با قیمت‌های بسیار مناسبی به شما عرضه کند.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()