نایلون شیرینگ از نظر موارد مختلف، دارای قیمت های متفاوتی می باشد، از جمله عواملی که می‌تواند بر روی قیمت نایلون شیرینگ تأثیرگذار باشد عبارتند از ضخامت نایلون شیرینگ، برند آن، جنس و مواد به کار برده در نایلون و همچنین شفافیت نایلون و کیفیت آن و غیره که این عوامل می‌تواند تعیین کننده قیمت خرید نایلون شیرینگ باشد البته خرید از مراکز معتبر و شناخته شده می تواند به شما این اطمینان را دهد که نایلون های شیرینگ را با قیمت های مناسبی تهیه میکنید فروشگاه ناب پلاستیک از جمله به مراکز بسیار معتبر و خوشنام در زمینه فروش انواع نایلون های بسته بندی می باشد که می توانید انواع نایلون را با کیفیت های بسیار بالایی و همچنین در قیمت های بسیار مناسب از این مجموعه خریداری نمایید.

نایلون های شیرینگ مقاومت بسیار خوبی را در برابر رطوبت و نفوذ گرد و خاک و نور خورشید دارند و همچنین بسته‌بندی ایجاد شده به وسیله نایلون های شیرینگ بسیار سبک بوده و می توان در زمان کم تعداد بسیاری از محصولات را بسته بندی نمود بنابراین با تهیه این نوع نایلون از مجموعه ناب پلاستیک می توانید بسته بندی بسیار زیبا و کاربردی داشته باشید. استفاده از دستگاه میتوان نایلون شیرینگ را به دور محصول بپیچید و با ایجاد حرارت آن را در قالب محصول ایجاد کرد تا بسته بندی نهایی بتواند کمترین حجم را داشته باشد و قابلیت جابجایی محصولات بسیار آسان گردد. برای خرید استرچ  به سایت مراجعه کنید. 

نایلون های شیرینگ مقاومت بسیار خوبی را در برابر رطوبت و نفوذ گرد و خاک و نور خورشید دارند و همچنین بسته‌بندی ایجاد شده به وسیله نایلون شیرینگ بسیار سبک بوده و می توان در زمان کم تعداد بسیاری از محصولات را بسته بندی نمود بنابراین با تهیه این نوع نایلون از مجموعه ناب پلاستیک می توانید بسته بندی بسیار زیبا و کاربردی داشته باشید.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()