خشک کن هوا به منظور از بین بردن رطوبت ایجاد شده در پروسۀ فشرده سازی هوا طراحی و تعبیه می شود. به طور کلی سطح کیفیت هوای فشرده بر اساس میزان رطوبت هوا مشخص خواهد شد و همواره به نصب دستگاه های خشک کن هوا در پروسۀ هوای فشرده توصیه می شود. در ادامۀ مقاله به مزایا و انواع خشک کن هوا اشاره می کنیم که راحت تر بتوانید انتخاب درایر تبریدی را برای سیستم تأسیساتی خود داشته باشید.

شرکت هوامدار به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات صنعتی و تأسیساتی مانند فروش خشک کن هوا در تهران فعالیت خود را آغاز نماید و بتواند یکی از عرضه کنندگان دستگاه های مرتبط با سیستم فشرده سازی هوا، فعالیت مجموعۀ خود را ادامه دهد.

اهمیت فروش خشک کن هوا

همانطور که در پاراگراف ابتدایی مقاله به آن اشاره کردیم، اهمیت فروش خشک کن هوا برای حذف رطوبت موجود در هوای فشرده می باشد. به همین جهت توانسته اند در دسته بندی های مختلف، انواع خشک کن هوا چون خشک کن تبریدی، خشک کن جذبی یا هیتردار و خشک کن هیتلس را تولید نموده و عرضه کنند.

خشک کن تبریدی بیش از سایر دستگاه های خشک کن در صنایع مختلف برای فرآیند فشرده سازی هوا مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در این نوع دستگاه، از پروسۀ خنک سازی با هوا بهره گرفته می شود که موجب جداسازی رطوبت معلق در هوا می شود و دارای فرآیند ثابت و استانداردی است که در مقاله های اختصاصی مرتبط با درایر تبریدی به این موضوع می پردازیم.

خشک کن هوا هیتردار همچون درایر هیتلس کار می کند ولی دارای تفاوت قابل توجهی است. نصب این نوع خشک کن هوا پیش از آغاز سیستم فشرده سازی هوا می باشد. در واقع ابتدای سیستم تعبیه می شود و در انتها نیز با نصب خشک کن هوا، نیمی دیگر از رطوبت موجود در هوا جذب شده و از بین می رود و میزان عملکرد درایر را بهبود می بخشد. برای خرید انواع خشک کن هوا به شرکت هوامدار مراجعه کنید.

کاربرد خشک کن هوا هیتلس را در صنایع مختلفی چون داروسازی، مواد غذایی، الکترونیکی و ... می توان مشاهده نمود. فرآیند عملکرد این نوع دستگاه خشک کن هوا در سیستم های فشرده سازی هوا که در فضای باز پیاده سازی می شوند، می توان مشاهده نمود. با استفاده از این نوع خشک کن، عملیات درایر به واسطۀ جاذب رطوبت خشک صورت می گیرد.

قیمت خشک کن هوا به نحوۀ عملکرد دستگاه، میزان کیفیت و اجزای تشکیل دهندۀ دستگاه و همچنین ظرفیت آن بستگی دارد. با توجه به اهمیت اجرای سیستم های فشرده سازی هوا، بیش از همه، عملکرد دستگاه درایر هوا حائز اهمیت است. برای  خرید مخزن هوا به سایت مراجعه کنید. 

برای سفارش اینترنتی انواع خشک کن هوا و اطلاع از قیمت درایر می توانید با واحد فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()