قالب سازی کریستال نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی کرده است چون شرکت های ارائه دهندۀ خدمات قالب سازی کریستال و شیشه، در تلاش هستند که از فناوری های پیشرفته و تجهیزات مدرن، بتوانند نیاز صنعت گران را برآورده سازند. از این رو شرکت های قالب سازی صنعتی بر اساس نیاز بازار و همچنین استفاده از نرم افزارهای مخصوص طراحی قالب، بتوانند انواع قالب سازی کریستال را در کوتاه ترین زمان و سبک های جدی پیاده سازی کنند.

شرکت صنعتی پارس بلور نیز یکی از شرکت های صنعتی معتبر در حوزۀ خدمات قالب سازی کریستال است که در لیست خدماتی که ارائه می دهد، طراحی و اجرای انواع قالب سازی کریستال و شیشه با بهره گیری از نرم افزارهای پیشرفته و مخصوص می باشد.

طراحی و قالب سازی کریستال با قیمت ارزان

چند سال اخیر با مراجعه به شرکت های معتبر در حوزۀ قالب سازی صنعتی، شرکت های تولیدی بلورجات و شیشه، توانسته اند با بهره گیری از خلاقیت و همچنین نرم افزارهای پیشرفته که در اختیار شرکت های قالب سازی قرار دارد، بتوانند سفارشات قالب سازی پرس بادی کریستال، قالب سازی پرس فشاری، قالب فوتی، لاله و حباب لوستر و غیره را متناسب با نوع فعالیت صنعتی با قیمت ارزان و کیفیت بالا انجام دهند.

قیمت ساخت قالب لاله و حباب لوستر و قالب سازی کریستال به طرح و نحوۀ پیاده سازی و فناوری قالب بستگی دارد. به این ترتیب می توانید با اطمینان از خدمات چنین شرکت های معتبری در عرصۀ ساخت قالب های صنعتی که ارائه داده می شوند، استفاده نمائید.

شرکت صنعتی پارس بلور به عنوان یکی از شرکت های قالب سازی صنعتی معتبر در تهران فعالیت مجموعۀ خود را آغاز نموده و با بهره گیری از دستگاه های فرز cnc، نرم افزارهای مخصوص، پرینترهای سه بعدی و غیره، انواع قالب سازی کریستال و شیشه در کوتاه ترین زمان را انجام دهد.

 شرکت صنعتی پارس بلور

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()