قالب سازی بلور نسبت به گذشته دچار تغییر و تحول قرار گرفته است و توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات مدرن، انواع قالب سازی بلور را در کوتاه ترین زمان انجام دهند. قدمت ساخت شیشه در ایران متعلق به 2000 سال پیش از میلاد است که توانسته اند ظروفی از جنس شیشه را تولید نمایند و نمونه های اولیه در شهر لرستان کشف شده است. تا کنون نیز شاهد طراحی، تولید و عرضۀ انواع بلور و کریستال در طرح های متنوع هستیم. برای سفارش قالب سازی بلور به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به نوع فعالتی که شرکت صنعتی پارس بلور در حوزۀ قالب سازی انواع بلور و شیشه به سبک های مدرن و پیشرفته انجام می دهد. در صورت نیاز، می توانید سفارشات قالب سازی بلور مورد نظر خود را از این مجموعه درخواست کنید.

انجام قالب سازی بلور به روش مدرن

سال های اخیر فناوری قالب سازی بلور با پیشرفت روبرو شده است و شاهد خلق آثار جدید در طراحی و ساخت شیشه و کریستال با استفاده از ماشین های پرینتر سه بعدی در سطح کشور می باشیم. البته توسط برخی از شرکت های معتبر که در زمینۀ ارائه خدمات ساخت قالب فعالیت می کنند، قابل طراحی و اجرا می باشد. قالب های پرس فشاری، قالب های پرس بادی، قالب های فوتی، لاله و حباب لوستر، شیشه چراغ و پروژکتور و ... برخی از انواع قالب سازی بلور و شیشه محسوب می شوند که در صنایع مختلف از مزایای آنها بهره گرفته می شوند. در نتیجه صنایع مختلف برای راه اندازی خطوط تولید محصولات شیشه و بلور، سفارش قالب سازی بلور را متناسب با نیاز، از شرکت های صنعتی قالب سازی شیشه داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیمت  ساخت قالب های فوتی بلور و انواع دیگر قالب سازی بلور و همچنین نحوۀ اجرا و زمان تحویل قالب های شیشه با شرکت صنعتی پارس بلور تماس حاصل فرمائید.

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()