کاغذ دیواری در جنس کاغذی

 کاغذ دیواری‌ سه بعدی جنس کاغذی قدیمی ترین نوع کاغذ دیواری ها هستند که طول عمر در حدود دو تا سه سال دارند این کاغذ دیواری ها برای مکانهای شلوغ مناسب نیستند زیرا آسیب پذیری زیادی دارند و باید توجه کنید که قابلیت شستشو را ندارند بنابراین در نگهداری این نوع کاغذ دیواری باید دقت بسیار زیادی داشت و برخورد مواد شیمیایی یا لوازم تیز می تواند موجب آسیب به این کاغذ دیواری ها شود. قیمت این گونه کاغذ دیواری ها بسیار ارزان تر از سایر انواع کاغذ دیواری ها می باشد. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی به سایت دکور آفیس مراجعه کنید.

کاغذ دیواری طرح برجسته

 کاغذ دیواری های طرح برجسته، پوشش‌های دیوار هستند که از جنس پی وی سی و الیاف به دست می‌آیند ، این کاغذ دیواری ها دارای طرح های برجسته یا مخملی می باشند که اکثر آنها به وسیله دستی به تولید می‌رسند بنابراین قیمت بالاتری را در بین کاغذ دیوار های معمولی دارد، این کاغذ دیواری ها در انواعی دارای چاپ طلاکوب هستند و زیبایی بسیار زیادی دارند کاغذ دیواری های برجسته معمولاً قابلیت شستشو دارند و به همین دلیل مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند برای خرید کاغذ دیواری های برجسته سه بعدی و معمولی و انواع پوستر دیواری ها می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید و این لوازم را در طرحهای بسیار زیبایی خریداری نمایید.

کاغذ دیواری های سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی می‌تواند یک شکل کلی را برای ما ایجاد کند تصویر منظره یا گل و طرح سنتی و غیره می‌تواند دکوراسیون داخلی را کامل نماید به جلو را به آن ببخشد بنابراین اگر شما به هم به دنبال استفاده از یک کاغذ دیواری سه بعدی منحصر به فرد هستید می توانید کاغذ دیواری سه بعدی را انتخاب کنید.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()