دستگاه چاپ پارچه نسل جدید دستگاه های چاپ است که به منظور چاپ بر روی نسوج مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه با بهره گیری از دستگاه های چاپ پارچه، توانسته اند تحولی بزرگ در صنعت چاپ و تبلیغات بوجود آورند. چاپ پوشاک با اشکال مختلف، تابلو پارچه ای، بنر تبلیغاتی و ... نمونه هایی از کاربردهای متعدد انواع دستگاه چاپ پارچه محسوب می شوند. 

اگر قصد خرید دستگاه چاپ پارچه برای امور تبلیغاتی و نساجی دارید، می توانید با واحد فروش شرکت فرارنگ تبلیغ تماس بگیرید. این مجموعه از ابتدا به صورت تخصصی در زمینۀ فروش دستگاه های چاپ در سراسر کشور فعالیت می کند و آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد.

اهمیت خرید دستگاه چاپ پارچه

با گذشت زمان صنعت چاپ دچار تغییر و تحول شده است. از این رو توانسته اند انواع دستگاه چاپ پارچه را برای مشتریان فراهم نمایند. با بهره گیری از دستگاه های چاپ پارچه به سهولت می توان محصولات متنوعی را در حوزۀ تبلیغات و همچنین عرضۀ پارچه ایجاد نمود. دستگاه چاپ سابلیمیشن، دستگاه چاپ تی شرت، دستگاه چاپ پرچم و پارچه و ... برخی از انواع دستگاه چاپ هستند که قابلیت چاپ بر روی پارچه و پرچم را با کیفیت بالا دارند. البته هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند. از این رو هنگام خرید جوهر سابلیمیشن و دستگاه چاپ پارچه باید نوع و حجم کار مورد نظر را در نظر داشته باشید. عدم توجه به این موضوع می تواند موجب چاپ بی کیفیت تصاویر بر روی الیاف پارچه گردد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه چاپ پارچه و دیگر تجهیزات مرتبط با حوزۀ چاپ کاغذ و پارچه می توانید با گروه کارشناسان شرکت فرارنگ تبلیغ تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش نسخه های جدید دستگاه های چاپ پارچه در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند و می توانند شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

 

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()