تولیدی لباس بچه گانه بر اساس یک دستورالعمل مشخص اقدام به تولید پوشاک نوزادی و کودکان تا ردۀ سنی نوجوان می کنند. مجموعۀ تولیدی لباس بچه گانه با استخدام نیروی کار مجرب با تخصص طراحی لباس، برش کاری، خیاطی، دوردوزی، وسط کار، پرس کاری، اتوکشی و غیره، قادر به تولید و پخش انواع لباس بچه گانه خواهند بود. پوشاک نوزادان و کودکان نسبت به لباس بزرگسالان از حساسیت بیشتری برخوردار است چون این افراد دارای پوست حساسی هستند و باید در انتخاب جنس پارچه و دوخت لباس توجه بسیار صورت گیرد.

شرکت ایران پوش یکی از تولیدی انواع لباس بچه گانه با اعتبار در عرصۀ پوشاک کودکان است که توانسته در تهران و شهرستان برند خود را مطرح سازد. این مجموعه با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات خیاطی توانسته سطح کیفیت محصولات تولیدی مجموعۀ خود را گسترش دهد.

تولیدی پوشاک بچه گانه

تولیدی لباس بچه گانه بر اساس جنسیت نوزادان دختر و پسر با رنگبندی و طراحی های متفاوت صورت می گیرد. شرکت های تولیدی پوشاک با استفاده از ماشین آلات پیشرفته چون ماشین برش، میز برش، قیچی های کوریس، دستگاه راسته دوز، دکمه دوزل ارولوک نخ ریمولدی زیگزاگ، اتو پرس، اتوکشی و ... می توانند به فرآیند تولید لباس بچه گانه سرعت ببخشند.

تولید و عرضۀ پوشاک بچه گانه در رده بندی مختلف صورت می گیرد. از این رو افرادی که نیاز به خرید پوشاک بچه گانه  با قیمت ارزان و تنوع بالا دارند، می توانند به تولیدی های معتبر لباس بچه گانه مراجعه نمایند.

برای تأسیس تولیدی لباس بچه گانه نیاز به اختصاص مکان، تجهیزات خیاطی، اختصاص فضا برای خط تولید، فضایی برای انبار مواد اولیه و پوشاک تولید شده و غیره می باشند.

شرکت ایران پوش با بررسی تمام جوانب مرتبط با تولیدی لباس بچه گانه، تأمین سرمایه، اختصاص فضای لازم برای تولیدی و استخدام نیروی کاری آموزش دیده و مجرب توانسته در سال 1370 تولیدی بزرگ مجموعۀ خود را راه اندازی کند.

 

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()