تابلو ال ای دی ثابت از دیگر سبک های جدید طراحی تابلوی تبلیغاتی است. قطعات اصلی این نوع تابلوها را لامپ های ال ای دی یا همان دیود تشکیل می دهد. متناسب با نیاز مشتری در رنگبندی های مختلف قابل طراحی و پیاده سازی می باشد. تعدد متقاضیان ساخت تابلو ال ای دی ثابت به دلیل قیمت ارزان و کیفیت بالای این محصول می باشد و به سه روش کلی طراحی می شود و می توانید متناسب با بودجۀ در نظر گرفته شده برای امور تبلیغاتی، آن را سفارش دهید.

 مرکز تابلوسازی اچ دی لایت با در اختیار داشتن نیروی توانمند و مجرب در کنار تجهیزات پیشرفته و برخورداری از طراحی و ساخت انواع تابلوسازی تبلیغاتی مدرن و شیک، قادر به ساخت انواع تابلو ال ای دی ثابت و همچنین روان در ابعاد مختلف می باشد.

مزایای تابلوسازی تبلیغاتی ال ای دی ثابت

مزایای عمدۀ تابلوسازی تبلیغاتی ال ای دی ثابت به جلوه و نورانی بودن تابلو می توان اشاره نمود. البته قابلیت برنامه ریزی با نرم افزار مخصوص را دارد و بسیار چشمگیر می باشد و نمایی فوق العاده از فاصلۀ دور دارد. البته امکان ساخت تابلو ثابت با قیمت ارزان و همچنین گران برای افراد فراهم می باشد. هر چه تعداد لامپ های ال ای دی به کار رفته در یک متر مکعب کمتر باشد، قیمت تابلو ال ای دی ثابت ارزان تر خواهد بود.

از اجزای تشکیل دهندۀ تابلو ال ای دی ثابت نیز می توان به منبع تغذیه، لامپ های دیود، فلاشر برای ایجاد رقص نور، سیم و روغن لحیم کاری، دستگاه های هویه، ایجاد سوئیچینگ برای لامپ های بزرگ و لحیم کاری در قسمت کف چین اشاره نمود.

در صورت تمایل برای سفارش ساخت تابلوی نورانی، می توانید از مزایای تابلوهای ال ای دی ثابت و روان توسط گروه تابلوسازی اچ دی لایت بهره مند شوید.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()