نماشویی یک کار خدماتی است که توسط برخی از شرکت های خدماتی ساختمان به هموطنان ارائه داده می شود. متناسب با ارتفاع بالای ساختمان ها، به روش های مختلف می توان عملیات نماشویی ساختمان را انجام داد. استفاده از کلایمر، طناب، داربست و بالابر برخی از روش هایی است که امکان کار در ارتفاع را مهیا می سازد.

گروه نماروز به دلیل خدمات دهی تخصصی که سطوح با ارتفاع بالا، توانسته امکان  اجرای نماشویی به روش دستی و دستگاه واترجت را با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای متقاضیان فراهم سازد.

نماشویی ساختمان با دستگاه های پیشرفته

با گذشت زمان بر روی سطوح نمای ساختمان آلودگی و گرد و غبار می نشیند و این مسئله موجب از بین رفتن زیبایی نمای ساختمان می شود. عدم توجه به از بین بردن کثیفی های سطوح نما، موجب انباشتگی آلودگی بر سطح نما می شود و برای نظافت آنها نیاز به صرف زمان بیشتری خواهد بود. لذا نماشویی دوره ای به شما کمک می کند که هزینۀ کمتری بابت شستشوی نما بپردازید. علاوه بر آنکه زیبایی نما را می توانید حفظ کنید.

نماشویی با دستگاه واترجت به کاربر کمک می کند که با فشار بیشتری آب را از داخل دستگاه خارج کند و بدین وسیله آلودگی های سطوح نما راحت تر پاکیزه می شود. هزینۀ نماشویی ساختمان به طور کلی بر مبنای میزان آلودگی سطوح و مدت زمانی که برای اجرای شستشوی نما صرف می شود، مشخص می گردد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد خدماتی گروه نماروز تماس بگیرید. نصب توری مرغی توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

نماشویی با طناب و دستگاه واترجت به فرد آزادی عمل بیشتر می دهد که دسترسی بهتری به قسمت های مختلف نمای ساختمان داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجرا و هزینۀ نماشویی کامپوزیت، نمای سیمانی، آجرنما، کنیتکس، شیشه و غیره نیاز به أخذ مشورت با گروه نماروز است.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()