انواع کفش ایمنی استاندارد

نوع آسیب های محیطی مشاغل مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، که سبب تفکیک انواع کفش ایمنی استاندارد در گروه های کفش عایق برق، کفش ضد مواد خورنده، کفش پنجه فولادی، کفش کف پایی مخصوص، کفش کف فلزی، کفش پلاستیکی و کفش های نسوز قرار می گیرد. این کفش ها از نظر نوع مواد استفاده شده در زیره، رویه و اجزاء تشکیل دهنده با یکدیگر تفاوتهای بسیار زیادی دارند، به عنوان مثال انواع کفش ایمنی که دارای رویه های چرمی از نوع بوفالو و یا گاو هستند و زیره آن ها از نوع رابر می باشد، دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی هستند و بیشترین مقاومت را در محیط های اداری و صنعتی به نمایش می گذارند. فروشگاه بزرگ رادین ایمن از محبوبترین مجموعه های عرضه کننده تجهیزات ایمنی P.P.T در کشور می باشد، که تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت آماده و به سراسر کشور ارسال می کند. خرید کفش ایمنی را می توانید با قیمت ارزان از رادین ایمن انجام دهید.

فروش آنلاین کفش ایمنی اصل و باکیفیت

مجموعه معتبر و باسابقه رادین ایمن یکی از بزرگترین قطب های فروش آنلاین کفش ایمنی اصل و باکیفیت مانند فروش کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری در تهران است که تمامی محصولات گروه حفاظت ترافیکی و حفاظت شخصی نظیر تجهیزات حفاظت چشم ها، دست ها، پاها، حفاظت سر و گردن، لباس کار و شنوایی را در معتبرترین برندهای داخلی و خارجی به صورت تکی و عمده به سراسر کشور ارسال می کند و از این طریق توانسته اعتماد و رضایت مخاطبان این بازار را کسب نماید.

تمامی صاحبین مشاغل، سازمان ها، کارگاه ها و کارخانه ها با مشخص کردن تجهیزات حفاظتی مورد نظر خود مانند کفش ایمنی می توانند آن ها را در تعداد عمده و با بیشترین تخفیف ممکن سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی تضمین قیمت و کیفیت از سراسر کشور تحویل بگیرند. ارسال امن و مطمئن، ضمانت مرجوعی هفت روزه، پرداخت در محل با استفاده از روش های کارت به کارت، نقدی و یا آنلاین از سری خدمات این مرکز معتبر در قبال مشتریان است. 

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()