لوازم یدکی بیل مکانیکی، نقش تعیین کننده ای را در ساخت این ماشین ایفا می کند. در واقع تفاوت قابل توجه میان ماشین آلات، کاربرد، شکل ظاهری و همچنین مشخصات فنی آن می باشد. در رابطه با ماشین بیل نیز این مسئله صادق می باشد. بیل مکانیکی را طوری طراحی کرده اند که قابلیت حفر تونل و کانال، جابجایی اجسام سنگین، خاکبرداری با عمق بالا و غیره را دارد. انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل که در طراحی این ماشین پیاده سازی شده است، گویای این مطلب می باشد.

برای تأمین و خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی برندهای معتبر می توانید با فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید. این مجموعه با افتخار توانسته برای سال های متوالی در حوزۀ واردات و فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات عمرانی و راهسازی فعالیت کند.

نکات کلیدی خرید قطعات بیل مکانیکی

توجه به برند، مدل، مشخصات فنی بیل و اصل بودن قطعات از نکات کلیدی خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا و سایر برند ها محسوب می شوند. کاربرد بیل مکانیکی برای اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی می باشد و این ماشین را در مدل و برندهای متعددی می توان در سطح کشور مشاهده نمود. این ماشین به دلیل برخورداری از بازوی مفصلی که دارد، به راننده این اجازه را می دهد که بتواند با عمق بیشتری زمین را حفاری نموده و عملیات خاکبرداری را انجام دهد. همچنین لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری نیز به نحوی طراحی شده است که به کاربر اجازۀ حرکت دادن بیل را در مسیرهای غیر هموار و پست می دهد.

علاوه بر آنکه لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی نیز متناسب با سطوح جادۀ آسفالت شده و هموار ساخته شده است و از استهلاک کمتری برخوردار خواهد بود.

فروشگاه سرویس قطعه با در اختیار داشتن اطلاعات جامع در خصوص انواع بیل مکانیکی، لودر، غلطک، گریدر، جرثقیل و سایر ماشین آلات سنگین، تأمین لوازم یدکی آنها را در سراسر کشور انجام می دهد.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()