لوازم یدکی لودر، قطعات متعددی را شامل می شود که هر کدام آنها در دسته بندی های متفاوت قرار گرفته اند که بتوانند عملکرد اصلی لودر را امکان پذیر سازند. لذا خرید و فروش لوازم یدکی لودر به منظور تأمین و جایگزین نمودن قطعات معیوب لودر در سطح جهان صورت می گیرد. لودر به منظور اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی، برای جابجایی خاک و نخاله های ساختمانی ساخته شده است و فشار بیش از اندازه به قطعات می تواند احتمال آسیب دیدگی به برخی از لوازم یدکی لودر وارد کند و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند. برای تهیۀ هر کدام از قطعات یدکی لودر با برندهای کوماتسو، کاترپیلار، هیوندای، ولوو و غیره می توانید با فروشگاه سرویس قطعه تماس گرفته و به صورت اینترنتی و یا تلفنی از قیمت خرید لوازم یدکی لودر و موجود بودن لوازم یدکی مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

فروش لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی و زنجیری

فروش لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری و لاستیکی متناسب با دو دسته بندی اصلی ماشین لودر صورت می گیرد. کاربرد گستردۀ لودر چرخ زنجیری در زمین های ناهموار می باشد و این در حالی است که از لودر چرخ لاستیکی برای سطوح هموار و آسفالت به کار برده می شود و عدم توجه به این مسئله، ممکن است برخی از لوازم یدکی چرخ و زیربندی لودر دچار آسیب دیدگی شود.

در طراحی و ساخت لودر، جک های لودر از قطعات اصلی این ماشین محسوب می شود که امکان بالا و پایین رفتن بابکت و بیل لودر را میسر می سازد. در نتیجه لوازم یدکی ناخن لودر و دیگر قطعات مربوطه نقش مهمی در عملکرد و خاکبرداری لودر دارد.

در صورت نیاز به تأمین و خرید لوازم یدکی اصل انواع لودر مانند خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو با برندهای معتبر، می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه، قطعات مورد نظر خود را استعلام کنید و پس از بررسی دقیق اقدام آنها را سفارش دهید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()