خرید اقساطی خودرو ایران خودرو

کمپانی های بزرگ خودروسازی داخلی و تمامی واحدهای قطعه سازی به دلیل تحریم های اقتصادی و نوسانات نرخ ارز با مشکلات اقتصادی بسیار بزرگی مواجه شده اند که تا حدودی با ارائه تسهیلات خرید اقساطی خودرو ایران خودرو، خرید اقساطی خودرو سایپا، خرید اقساطی کرمان موتور و خرید اقساطی گروه صنعتی بهمن از طریق مجموعه های معتبر نمایندگی و شرکت های لیزینگ خودرو توانستند، مدیریت نمایند و بازار خرید و فروش خودرو را از رکود اقتصادی نجات دهند. متقاضیان انواع خودروهای داخلی پرطرفدار و ساخت این مجموعه های صنعتی نظیر دنا اقساطی، پراید اقساطی، سمند اقساطی، پژو اقساطی، جک اقساطی، هایما اقساطی و غیره می توانند با مراجعه به مراکز معتبر نمایندگی، خودروهای دلخواه خود را با حداقل قیمت و به صورت اقساطی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید.

شرایط خرید اقساطی خودرو خارجی

شرایط خرید اقساطی خودرو خارجی نیز همانند انواع خودروهای داخلی است، و از نظر تعداد اقساط، و همین طور نوع قرارداد کاملا به یکدیگر شباهت دارند، با این تفاوت که خودروهای خارجی در شمار کالاهای لوکس و گران قیمت قرار می گیرند، که جو اقتصادی حاکم بر بازارهای خرید و فروش اقساطی خودرو بیشترین تأثیر و نوسان قیمت را به آن ها تحمیل کرده است، و بسیاری از علاقه مندان این خودروها را از خرید منصرف نموده است. خرید اقساطی پارس خودرو را از سایا خودرو انجام دهید. 

لیزینگ بزرگ سایا خودرو از محبوبترین و  مجربترین مجموعه های واردات انواع خودروهای لوکس خارجی در برندهای پرطرفدار پورشه، لکسوس، بنز، سوزوکی، هیوندای، تویوتا، رنو و غیره می باشد، و تمامی سفارشات مشتریان را با توجه به نرخ روز خودرو آماده کرده و پس از انجام مراحل اداری در اختیار آن ها قرار می دهد. از مهمترین مواردی که در خرید اقساطی خودرو خارجی در تمامی مدل ها و برندها مورد بررسی قرار می گیرد، اطلاعات مالی و مالیاتی مالکان خودرو است، زیرا با توجه به قیمت بسیار بالای این خودرو ها به مراتب مبالغ اقساط معوقه و پیش پرداخت بسیار بالاتر از انواع خودروهای ساخت داخل می باشد، و برای تهیه آن ها باید مستندات مالی خود را ارائه داد.  

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()