شما باید به خوبی بدانید که بتن ریزی انواع متنوعی دارد و یکی از آنها بتن ریزی کف می باشد. این نمونه از بتن ریزی برای بسیاری از پیمانکاران اهمیت دارد و به آن توجه زیادی نشان می دهند. با اینکه بتن ریزی در بخش کف بسیار آسان می باشد و در بیشتر ساختمان ها به کار گرفته می شود باید به خوبی برخی از نکات خدمات بتن ریزی کف در این بخش را در نظر داشته باشید. در بیشتر ساختمان ها و پارکینگ ها بعد از اینکه ساخته می شوند باید بتن ریزی بخش کف انجام شود. سرعت بتن ریزی  با استفاده از میکسر بسیار بالاتر می رود و هزینه به صرفه ای را برای آن پرداخت می کنید. در واقع باید بدانید که اگر بتن ریزی را به صورت دستی انجام دهید، هزینه و زمان زیادی را نیاز است که صرف کنید.

بتن ریزی کف در تابستا به دلیل گرما و استفاده زیاد از آب امکان دارد که مشکلاتی را به وجود آورد و شما باید به خوبی آنها را در نظر داشته باشید. استاندارد و کیفیت بتن ریزی کف در این فصل پایین تر می آید. همچنین باید بدانید بتن مقاومت زیادی هم نخواهد داشت.

شرکت پارس الیس بهترین دوره زمانی را برای ریخت بتن انتخاب می کند و کارشناسان شرکت هم در این زمینه شما را راهنمایی می نمایند. در واقع نحوه ریخت اجرای کفپوش اپوکسی را کارشناسان شرکت پارس الیس بهتر می دانند و تمامی نکات را هم برای بتن ریزی در نظر می گیرند. پیش از بتن ریزی باید میلگردها به وسیله فاصله دهنده هایی که پلاستیکی می باشند در یک موقعیت مشخص شده یا تثبیت شوند تا زمان بتن ریزی حرکت نکنند.

 شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

واتساپ: 09211595669

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()