یکی از انواع کفپوش هایی که برای ساختمان ها به کار می رود کفپوش اپوکسی می باشد. این نوع از کفپوش ها دو جزئی هستند و دارای خواص و مقاومت بسیار عالی می باشند. از آنها بیشتر در بیمارستان ها و سالن های صنعتی استفاده می شود. شما می توانید آنها را روی انواع سنگ های بتنی، فلزی و سنگی نصب نمایید.

از آنجایی که قیمت اجرای کفپوش اپوکسی بسیار مناسب است افراد زیادی آنها را خریداری می کنند و در ساختمان های مورد نظر خود نصب می نمایند. همچنین باید بدانید که استحکام و مقاومت کفپوش های تولیدی شرکت پارس الیس نسبت به دیگر کفپوش ها بسیار بیشتر می باشد.

برای اینکه هزینه مناسب ترین را جهت خرید کفپوش اپوکسی پرداخت نمایید می توانید از شرکت پارس الیس خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. این شرکت به عنوان یکی از فروشندگانی که فروش عمده کفپوش های اپوکسی را انجام می دهد شناخته می شود. از آنجایی که روز به روز تعداد افرادی که از کفپوش های اپوکسی استفاده می نمایند افزایش پیدا می کند، باید بدانید که مشتریان شرکت هم افزایش یافته است. از نظر زیبایی این کفپوش ها طیف رنگی متنوعی دارند و شما قادر خواهید بود که بین انواع مدل های آنها یکی را که بیشتر با ساختمان تان هماهنگی دارد را از شرکت پارس الیس خریداری کنید و در قسمت کف ساختمان نصب نمایید.

مزیت های کفپوش اپوکسی :

هر یک از انواع کفپوش هایی که در ساختمان شما نصب می شود بدون شک مزیت های بسیار زیادی دارد. در واقع بیشتر افراد امروزه به دنیا کفپوش هایی هستند که مزیت های بیشتری را از آن دریافت کنند و در قسمت کف ساختمان آنها را نصب نمایند. شما باید بدانید که اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که کارشناسان فروش شرکت پارس الیس، خرید این کفپوش ها را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. 

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()