لاستیک بارز از دیگر برندهای معتبر ساخت ایران است که از کیفیت مرغوب و تنوع مدل بالا برخوردار می باشد. شرکت بارز توانسته بر حسب نیاز بازار و تنوع خودروهای سواری، انواع لاستیک سواری بارز، لاستیک شاسی بلند، لاستیک باری، لاستیک ماشین آلات سنگین، لاستیک های اتوبوس و غیره را تولید نموده و در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار دهد.

فروشگاه لاستیک مارکت به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ لاستیک های بارز در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و قادر به ارائه خدمات فروش لاستیک بارز به همراه گارانتی شرکت می باشد.

فاکتورهای مهم خرید تایر بارز

فاکتورهای مهم خرید تایر بارز ، اختصاص به مشخصات فنی تایر دارد که بر روی انواع لاستیک بارز حکاکی می شود و فرد با مشاهدۀ علائم، حروف و اعداد، به ویژگی های تایر پی می برد. علاوه بر آنکه یک سری ویژگی های ظاهری تایر چون ارتفاع آج تایر و برجستگی های لاستیک بر روی عملکرد تایر تأثیرگذار می باشد. از این رو متناسب با مدل خودرو، می توانید اقدام به خرید لاستیک استاندارد بارز نمائید.

قیمت لاستیک بارز به ویژگی های ساختاری تایر وابسته می باشد و به نسبت کیفیت بالایی که دارد، از قیمت ارزان برخوردار است. به همین جهت خیلی از افراد علاقه مند به تهیۀ لاستیک های بارز می باشند.

زمان خرید تایر باید توجه ویژه به موقعیت آب و هوایی که خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شود، داشته باشید. به عبارتی متناسب شرایط آب و هوای زمستان، توصیه به خرید لاستیک های بارز زمستانی می شود. البته این شرکت توانسته انواع لاستیک بارز چهار فصل را تولید نماید که سازگاری بالایی با تغییرات آب و هوایی دارد.

برای سفارش اینترنتی لاستیک بارز چهار فصل می توانید از فروشگاه لاستیک معتبر مانند فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت دیدن فرمائید و متناسب با مشخصات فنی موتور خودرو، مناسب ترین تایر را به همراه گارانتی سفارش دهید.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()