خرید اقساطی خودرو یک شگرد بسیار مبتکرانه برای خروج بازارهای خرید و فروش خودرو از یک رکود اقتصادی بی سابقه در سالهای اخیر است که همواره با افزایش ناگهانی قیمت ها و نوسانات بازار ارز مواجه هستیم می باشد. البته این روش سالهاست که از طریق مجموعه های مختلف عرضه خودروهای داخلی و خارجی و شرکت های لیزینگ خودرو اجرا می شود، اما در طی چند سال تعداد معاملات این چنینی به اوج خود رسیده است. البته  خدمات خرید اقساطی خودرو در کنار طرح پیش فروش خودرو که به طور مستقیم از طریق کمپانی های خودروسازی مدیریت می شود، به همراه هم به یاری علاقه مندان خرید خودرو آمده است، که از نظر قیمت، شرایط واگذاری، نحوه ثبت نام و بسیاری موارد دیگر تفاوت هایی با یکدیگر دارند و هر فردی بسته به شرایط و امکانات مالی خود، نمونه ای از آن ها را انتخاب می کند.

از مهمترین ویژگی های خرید اقساطی خودرو میتوان به تحویل فوری و آنی خودرو به محض پرداخت نیمی از مبلغ آن اشاره کرد، این در صورتی است که در طرح های پیش فروش که به صورت مقطعی و مناسبتی و به صورت قرعه کشی برگزار می شوند متقاضیان پس از قبولی در قرعه کشی باید بیش از نیمی از مبلغ خودرو را بپردازند و ناگفته نماند که تحویل خودرو مدت دار بوده و استفاده از این روش صبر بسیار زیادی را می طلبد. متقاضیان خرید اقساطی خودرو می توانند در تمامی مدت بازپرداخت اقساط معوقه خود از مزایای رفاهی و آسایشی خودروی خریداری شده نهایت استفاده را ببرند و آرامش بیشتری در سفرهای درون شهری و برون شهری خود داشته باشند.

سایا خودرو از محبوبترین و مطمئن ترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی مانند فروش اقساطی گروه بهمن با شرایط ویژه و استثنائی می باشد.مجموعه معتبر سایا خودرو از برگزیده ترین شرکت های لیزینگ خودرو است که سالهاست در زمینه فروش اقساطی خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی فعالیت می کند و همواره با عمل به تعهدات خود و رعایت اصول مشتری مداری توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()