پرده نوری از جمله قطعات کاربردی در راه اندازی سیستم های اتوماسیون صنعتی محسوب می شود. ساختار پرده نوری به صورت نوع 2 و یا نوع 4 می باشد که برگرفته از تعداد دیواره های به کار رفته در این سیستم می باشد. برای خرید پرده نوری باید توجه ویژه نسبت به نحوۀ عملکرد و مدل چشم پرده ای داشته باشید که بتوانید با قیمت ارزان و بازدهی بالا آن را خریداری کنید.

مرکز تهران اتوماسیون به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های فعال و با سابقه در عرصۀ تهیه و فروش قطعات الکترونیکی با برندهای معتبر جهانی برای ساخت تجهیزات و دستگاه های اتوماسیون در ایران می باشد.

خرید انواع پرده نوری

همانطور که گفته شد، در حال حاضر امکان خرید حضوری و اینترنتی پرده های نوری و سایر قطعات الکترونیکی حساس و  خرید سنسور القایی برای متقاضیان در سراسر کشور میسر می باشد. کاربرد اصلی پرده های نوری برای ایجاد فضای محافظت شده، سیستم راه اندازی دزدگیر و همچنین سیستم محافظتی برای دستگاه های مخاطره آمیز می باشد.

طراحی پرده نوری یا همان چشم پرده ای به نحوی است که هر کدام از دیواره ها دارای بیم هایی هستند که از آن نور ساطع می شود و به محض برخورد مانع و قطع شدن نور، سیستم هشدار دهندۀ آن فعال می شود.

بیش از گذشته می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا سیستم های حفاظتی را برای قسمت های مختلف از منزل و یا مؤسسات مختلف ایجاد نمود. این سیستم حفاظتی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین سیستم ها می باشد و بسیاری از مجموعه ها با بهره گیری از این دستگاه، اقدام به راه اندازی سیستم امنیتی ارزان می کنند.

برای اطلاع از قیمت پرده نوری و نحوۀ سفارش اینترنتی چشم پرده ای می توانید با کارشناسان فنی فروش شرکت تهران اتوماسیون تماس بگیرید.

 

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()