عواملی که قیمت لوازم یدکی غلطک را تحت تاثیر قرار میدهند

یکی از عواملی که بر روی قیمت لوازم یدکی غلطک تاثیر گذار است نوسان ارزی میباشد. نوسان ارزی میتواند بر روی قیمت لوازم یدکی غلطک تاثیر گذار باشد . بخصوص قیمت قطعات غلطک وارداتی بیش از قطعاتی که در داخل کشور تولید میشوند از نواسانات ارزی متاثر خواهند شد زیرا این قطعات نیاز به ارز برای واردات دارند که همین موضوع قیمت آنها را تحت تاثیر قرار داده و بالا میبرد. از جمله عواملی که بر روی قیمت خرید لوازم یدکی غلطک تاثیر گذار میباشد و جزو عوامل مهم بعد از نوسانات ارزی محسوب میگردد اورجینال و یا تقلبی بودن قطعه است. قیمت قطعات غلطک  که اورجینال هستند بالاتر میباشد که البته نباید به این قیمت ها توجه کنید زیرا این قطعات نه تنها هزینه ها شما را افزایش نمیدهند بلکه از هزینه های شما تا حد زیادی خواهند کاست. این قطعات از عمر طولانی تری برخوردار هستند و میتوانند با طول عمر بالای خود نیاز به تعویض قطعه را به حداقل خود برسانند که نتیجه آن نیز کاهش هزینه های مصرف کننده میباشد.

برای خرید لوازم یدکی غلطک کوماتسو و سایر برند های با کیفیت بالا و همچنین با بهترین قیمت یکی از بهترین شرکت هایی که میتوانید انتخاب نمایید شرکت سرویس قطعه میباشد که این شرکت نه تنها قطعات مورد نیاز برای برندهای مختلف غلطک بلکه کلیه قطعات ماشین آلات سنگین را نیز به فروش میرساند. این شرکت تا کنون قطعات زیادی را برای ماشین آلات سنگین گوناگون بفروش رسانده است و در تمامی سالهای فعالیت خود با سیاست کاری خود یعنی مشتری مداری توانسته بر تعداد مشتریان و خریداران بیفزاید.

شرکت سرویس قطعه نیز با توجه به فروش لوازم یدکی غلطک غیر حضوری به خوبی توانسته نیاز خریداران از سراسر کشور را فراهم آورد و بدون اینکه دردسر های خرید حضوری را متحمل شود قطعات مورد نیاز خود را تهیه نماید.

  فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()